Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn welke prijs dat is, wordt door dat privéhuis niet vermeld. Evenals het nachttarief, na 24u00. Duister.De prijzen zijn wel anders dan bij de gewone vrouwen, toch jammer
Dit is Chaima, vriendin van @Fredje020. Ze adverteerd ook op Kinky onder de naam. Laila.Ik zag haar toevallig op Sexjobs en ze werkt in een privehuis, zie link. Ben wel benieuwd... De prijzen zijn wel anders dan bij de gewone vrouwen, toch jammer.
Scherp van je. Vind 200 wel veel voor een uurtje, maar wie weet ooit een keer, vind haar er toch top uitzien
Laten we hopen dat ze een deel van het geld gaat uitgeven aan een goeie boobjobDr nieuwe kont ziet er wel uitnodigend uit
Maar 200€ per uur voor een shemale zonder tieten is echt veel te hoog
En welke prijs dat is, wordt door dat privéhuis niet vermeld. Evenals het nachttarief, na 24u00. Duister.
De prijzen op de website, betreffen alleen de daar werkende dames en niet Chaima/Laila. Hoewel ik wel vermoed, dat ze dezelfde prijzen hanteert, die ze op KinkyNL vermeld.Tarieven - Lovely Prive
LovelyPrivé Tarieven Hieronder vindt u een overzicht van de tarieven (incl. BTW). Betalingen dienen vooraf te geschieden en worden discreet afgehandeld. Onze prijzen zijn: Prijs voor 30 min: € 90 Prijs voor 45 min: € 120 Prijs voor 60 min: € 150 GEZELLIG MET 2 DAMES EEN TRIO? Wij maken een...www.lovelyprive.com
Staat op de website.
Lovely prive is een club die al aardig wat jaartjes meedraait. Ken de eigenaar persoonlijk.
Scherp van je. Vind 200 wel veel voor een uurtje, maar wie weet ooit een keer, vind haar er toch top uitzien
Het zou kunnen, als het gaat om Chaima dan kan ik spreken over een goede ervaring. Heel intiem, echter is dit op basis van je eigen hygiëne niveau en uiterlijk. Kan me wel voorstellen dat zij dingen afslaat als het niet bevalt. Voor de rest alle afspraken nagekomen.
Gelukkig staat de boobjob gepland rond eind mei!Laten we hopen dat ze een deel van het geld gaat uitgeven aan een goeie boobjob![]()
De tarieven zijn te vinden onder de kinky advertentie, zoek op: Laila TSDat staat dus niet op de site, er staat alleen dat voor Laila een ander tarief geldt.
Lief, erg bedankt voor je compliment! Wie weet tot snel xScherp van je. Vind 200 wel veel voor een uurtje, maar wie weet ooit een keer, vind haar er toch top uitzien
Voor welke cup ga jeGelukkig staat de boobjob gepland rond eind mei!![]()
Vind dr ook wel sexy. Alleen denk dat ik moet overslaan want vaak zitten Marokkaanse/Turkse dames van plezier niet te wachten op een (half)landgenoot.
Neeeu ik niet. De dvp is daar misschien wel bang voor. Ben trouwens half turks dus zou al niet kunnenhoezo, bang dat je de familie kent.
Dat is een flinke aanname die je doet, ik zou zeggen neem contact op met haar. Het is echt een leuke meid vol passie, creativiteit en hitteVind dr ook wel sexy. Alleen denk dat ik moet overslaan want vaak zitten Marokkaanse/Turkse dames van plezier niet te wachten op een (half)landgenoot.
Zitten de boobies erop kanjer , dan kom ik je heel graag opzoeken donderdag overdag...Gelukkig staat de boobjob gepland rond eind mei!![]()