Recensie Laila, Deurne 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-en-laila-3.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Laila maar eens op haar nieuwe stekje opgezocht.
Een rustige buurt in Deurne, parkeren kan in de omliggende straten zonder probleem (zeker overdag). Het huis waar ze met Kelly ontvangt is zonder meer pico bello, duidelijk recent gerenoveerd.
2 trapjes op (met zicht op de lekkere kont van Laila), en we bereiken de beide "werkkamers" en een propere moderne badkamer.

De service is als vanouds, impeccable dus. Drankje halen, even een douche of wasje van de vitale onderdelen, en dan zalig vrijen maar. En ik zeg bewust vrijen, omdat dat is wat het is. Strelen, kussen, nog meer strelen, zachtjes afdalen naar de onderste regionen en dan genieten van de prima pijpkunsten.

als er een @MOD is die dit leest, dan mag de titel van het topic aangepast worden naar "Laila, Deurne" en ook worden verplaatst naar "Privéontvangst - Antwerpen"
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-en-laila-3.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laattse keer bezocht in maart bij Inge in Berchem.
Nu verhuist naar Deurne las ik net.
Ik vond haar geweldig. Lekker meedoen, goed TZ, heel intens.
Ze is niet slank ;), maar vond haar wel een hele mooie dame.
Zal haar nog eens moeten opzoeken.
 
Vandaag Laila maar eens op haar nieuwe stekje opgezocht.
Een rustige buurt in Deurne, parkeren kan in de omliggende straten zonder probleem (zeker overdag). Het huis waar ze met Kelly ontvangt is zonder meer pico bello, duidelijk recent gerenoveerd.
2 trapjes op (met zicht op de lekkere kont van Laila), en we bereiken de beide "werkkamers" en een propere moderne badkamer.

De service is als vanouds, impeccable dus. Drankje halen, even een douche of wasje van de vitale onderdelen, en dan zalig vrijen maar. En ik zeg bewust vrijen, omdat dat is wat het is. Strelen, kussen, nog meer strelen, zachtjes afdalen naar de onderste regionen en dan genieten van de prima pijpkunsten.

als er een @MOD is die dit leest, dan mag de titel van het topic aangepast worden naar "Laila, Deurne" en ook worden verplaatst naar "Privéontvangst - Antwerpen"
Lees je ooit wat anderen schrijven over de dame die je interesseert, @Pijpfestijn? 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan