- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6424&lan=en
- Totale kosten (in euro)
- €180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Naam: Pia (Botun)
Leeftijd: 25
Uiterlijk: Aziatisch (Thailand)
Kleur haar: Blond
Lichaamsbouw: Tenger
Cupmaat: C (geen ten tijde van mijn bezoek)
Siliconen: Ja (sinds februari '21)
Piercing: Nee
Tattoo's: Ja
Pre/Post-op: Pre-Op
Shemale/CD/TV: Ladyboy
Pik lengte: 16cm (medium)
Aangezien Ladyboy Pia nog steeds in Nederland ontvangt, plaats ik een eerdere recensie ook hier.
Deze kleine geile Pia, is een lekker neukpoppetje. Ik heb haar toen ze in december '20 in Amsterdam was, nog bezocht. Doorgaans ontvangt ze in Enschede of Putten en onlangs nog in Den Haag.Toen ik haar bezocht, was ze overigens meer een femboy, dan ladyboy. Ik heb indertijd contact gelegd via Grindr, uitgelegd dat gezien het tijdstip, de Nederlandse geldautomaten buiten dienst waren, maar dat ik de volgende dag echt zou komen, waarna ik haar gsm kreeg. Dat is overigens nog steeds ongewijzigd.
De volgende dag bij haar in Amsterdam-Slotermeer aangekomen, ik had me in de straat vergist en dacht dat ze op 5 minuten van mijn woning in Zuid, ontving. Dat werd dus even langer doortrappen, in het pleurisweer van die avond in december.
Ze verexcuseerde zich, dat ze nog geen boobies had en ook meer femboy was. Ik verzekerde haar, dat ik me daar niet aan stoorde. Inmiddels (en paar maanden later), heeft ze een paar leuke sillies laten plaatsen.
Haar begroeting, een innige omhelzing, waarbij ze mij gezien mijn lengte zowat beklimt, om me een heerlijk lange tongzoen te geven, is meer dan de Thaise vriendelijke wai en Sawasdee kap. Junior staat daardoor gelijk op oorlogssterkte. Na de financiële afhandeling, me uitgekleed en haar van het niemandalletje ontdaan. Wederzijdse pijpbeurt, zo diep als ze kan, ik ook trouwens, maar met het formaat van mijn lul heeft ze meer moeite dan ik met de hare. Uiteindelijk vraag ik haar mij te neuken, zonder condoom want daar heb ik uiteindelijk 3 tientjes meer voor betaald. Dus kussen onder mijn kont, waarna ze voorzichtig aanlegt en langzaam doorstoot. Ondertussen pakt ze mijn harde pik en begint ze me op haar neukritme af te trekken. Haar ander hand streelt over mijn zij, kont borstkas en weer terug, haar neuk en masturbatie ritme wisselt af. Ik kom klaar als een tiener. Ze zegt dat ze ook is klaargekomen, maar dat betwijfel ik, later blijkt dat ook zo. Sperma opgeruimd, met wat doekjes en toen pakte ze een fles olie. Of ik nog een massage zou willen? Thai massage? Vraag ik, hetgeen ze alleen bevestigt. Eigenlijk is dat het enige minpuntje, ik had zo'n ontspannende Thaise massage, graag als voorspel gehad, aan de andere kant, om het achteraf te doen, is het ook niet eens zo verkeerd. Toen ik onder de warme douche vandaan kwam stond zij alweer aangekleed.
Ik kijk alvast uit naar de volgende keer dat ze Amsterdam aandoet.
Haar advertenties op
Kinky https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/377720-pia
Shemalewiki: www.shemalewiki.com/ladyboy Pia
Statistieken:
Plaats: Amsterdam Slotermeer
Prijs: €180
Dag/tijdstip doordeweekse vooravond (Dec'20)
Tijd: 60 min
Gesproken taal: Engels
Fysieke verschijning: Wat ik ervan verwachtte
Cup: Silicone B/C (indertijd AA)
penis: 15cm /gemiddelde dikte
Algehele hygiene: Uitstekend
Diensten:
Aftrekken
Anaal bij haar
Anaal bij klant
Bare seks
Kontlikken bij klant
Kontlikken bij haar
Prostaat massage bij klant
Thaise massage met hoogtepunt
Pijpen zonder condoom
Pijpen deepthroat
Prostaat massage bij klant
Tongzoenen
Vingeren
Zoenen
Leeftijd: 25
Uiterlijk: Aziatisch (Thailand)
Kleur haar: Blond
Lichaamsbouw: Tenger
Cupmaat: C (geen ten tijde van mijn bezoek)
Siliconen: Ja (sinds februari '21)
Piercing: Nee
Tattoo's: Ja
Pre/Post-op: Pre-Op
Shemale/CD/TV: Ladyboy
Pik lengte: 16cm (medium)
Aangezien Ladyboy Pia nog steeds in Nederland ontvangt, plaats ik een eerdere recensie ook hier.
Deze kleine geile Pia, is een lekker neukpoppetje. Ik heb haar toen ze in december '20 in Amsterdam was, nog bezocht. Doorgaans ontvangt ze in Enschede of Putten en onlangs nog in Den Haag.Toen ik haar bezocht, was ze overigens meer een femboy, dan ladyboy. Ik heb indertijd contact gelegd via Grindr, uitgelegd dat gezien het tijdstip, de Nederlandse geldautomaten buiten dienst waren, maar dat ik de volgende dag echt zou komen, waarna ik haar gsm kreeg. Dat is overigens nog steeds ongewijzigd.
De volgende dag bij haar in Amsterdam-Slotermeer aangekomen, ik had me in de straat vergist en dacht dat ze op 5 minuten van mijn woning in Zuid, ontving. Dat werd dus even langer doortrappen, in het pleurisweer van die avond in december.
Ze verexcuseerde zich, dat ze nog geen boobies had en ook meer femboy was. Ik verzekerde haar, dat ik me daar niet aan stoorde. Inmiddels (en paar maanden later), heeft ze een paar leuke sillies laten plaatsen.
Haar begroeting, een innige omhelzing, waarbij ze mij gezien mijn lengte zowat beklimt, om me een heerlijk lange tongzoen te geven, is meer dan de Thaise vriendelijke wai en Sawasdee kap. Junior staat daardoor gelijk op oorlogssterkte. Na de financiële afhandeling, me uitgekleed en haar van het niemandalletje ontdaan. Wederzijdse pijpbeurt, zo diep als ze kan, ik ook trouwens, maar met het formaat van mijn lul heeft ze meer moeite dan ik met de hare. Uiteindelijk vraag ik haar mij te neuken, zonder condoom want daar heb ik uiteindelijk 3 tientjes meer voor betaald. Dus kussen onder mijn kont, waarna ze voorzichtig aanlegt en langzaam doorstoot. Ondertussen pakt ze mijn harde pik en begint ze me op haar neukritme af te trekken. Haar ander hand streelt over mijn zij, kont borstkas en weer terug, haar neuk en masturbatie ritme wisselt af. Ik kom klaar als een tiener. Ze zegt dat ze ook is klaargekomen, maar dat betwijfel ik, later blijkt dat ook zo. Sperma opgeruimd, met wat doekjes en toen pakte ze een fles olie. Of ik nog een massage zou willen? Thai massage? Vraag ik, hetgeen ze alleen bevestigt. Eigenlijk is dat het enige minpuntje, ik had zo'n ontspannende Thaise massage, graag als voorspel gehad, aan de andere kant, om het achteraf te doen, is het ook niet eens zo verkeerd. Toen ik onder de warme douche vandaan kwam stond zij alweer aangekleed.
Ik kijk alvast uit naar de volgende keer dat ze Amsterdam aandoet.
Haar advertenties op
Kinky https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/377720-pia
Shemalewiki: www.shemalewiki.com/ladyboy Pia
Statistieken:
Plaats: Amsterdam Slotermeer
Prijs: €180
Dag/tijdstip doordeweekse vooravond (Dec'20)
Tijd: 60 min
Gesproken taal: Engels
Fysieke verschijning: Wat ik ervan verwachtte
Cup: Silicone B/C (indertijd AA)
penis: 15cm /gemiddelde dikte
Algehele hygiene: Uitstekend
Diensten:
Aftrekken
Anaal bij haar
Anaal bij klant
Bare seks
Kontlikken bij klant