Recensie Lady Pia Bizarrfabrik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stillewaters

Newbie
18
24/11/21
29
8
Intiem
1,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze zomer afgezakt naar Duitsland… vooraf afspraak gemaakt… ook fetisjen werden meegedeeld…
Was mijn 4de date met haar nadat ik ze jaren terug in Antwerpen leerde kennen…
Ik kreeg een aperitiefje aangeboden om in de sfeer te komen.. mooie verzorgde speelkamer…
Ik mocht naakt op de bank gaan liggen … zij trok lange handschoenen aan en spande mijn ballen en penis op, plaatste klemmen op mijn tepels …
Ze legde diverse dildo's klaar… smeerde mijn anus met gel en begon mijn sluitspier rustig opbouwend te masseren…
Vrij snel voerde ze een vinger binnen … op een rustige wijze werden dat er meer… bij de vierde speelde ze even verder maar begon dan met een dildo me te nemen , eerst smallere tot een stevige die ze evenwel niet binnenkreeg…
Ze smeerde haar hand extra in en bouwde rustig terug op…. Elke beweging voelde heerlijk …
Toen ze met haar pols probeerde innen te gaan was ze voorzichtig… na een eerste poging trok ze haar hand terug en onderbrak ze even, ging de kamer uit
Ze keerde terug met een poppers maskertje en een flesje 'geur' . Ze prepareerde het hulpmiddel..

Ze deed opnieuw een lange handschoen aan en herbegon met haar vingers te teasen tot ze met haar pols tegen de sluitspier drukte…

Ze draaide het kraantje aan de poppersslang open en gebood me diep te ademen… ik voelde hoe de tranche mij overviel …

Lady Pia schoof moeiteloos met haar Han naar binnen… wat volgde was een intense fistbeurt, ik kwam meerdere malen…

Terug
Bovenaan Onderaan