Recensie Lady Laura, Wijnegem/Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JimmyKimmy

Newbie
20
01/09/22
14
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lady-laura.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Oorspronkelijk had ik een bezoekje aan Maju gepland, maar ik kwam bij het aankomen op de kamer terecht bij Lady Laura. Ze is de dame van de fotos en ziet er best knap uit (al is het vergeleken met de fotos van Maju toch een kleine 'downgrade')

Geen al te warm welkom, communicatie in het Engels gaat redelijk vlot maar ze staat eerder weigerachtig tegenover tongzoenen.. Ze deed ook even moeilijk omdat ik iemand ben die graag vrijt met het licht aan (ik wil graag niet alleen voelen maar ook zien waarvoor ik betaal ;P) en dat vond ze toch niet zo leuk.. Groot licht uit dan maar.

Bij een dvp die ik voor het eerst ontmoet ga ik altijd voor de 'kortste' tijd, dus 15 minuten in dit geval. Dan moet ik ook niet verbaasd zijn dat ze zich er redelijk snel vanaf wilt maken en dat ze niet in men armen springt alsof ik de grote liefde van haar leven ben, da's maar normaal.

Maar van zodra men kleren uit waren en mijn lul al een beetje opgewarmd van ons gefriemel, ging ze op haar knieën zitten, pakte ze de condoom in haar mond en deed hem vakkundig rond mijn (toen nog maar) half-harde lid. Lang bleef die niet half hard, want nog voor ik boe of ba kon zeggen duwde ze mijn lul volledig in haar keel, tot ik hem voelde opspannen tot ik steenhard was. Ze bleef me lekker deepthroat zuigen en liet ook men ballen niet ongemoeid, super-blowjob dus!

De geweldige blowjob werd vervolgd door een bijzonder wild enthousiaste cowgirl met tongzoenen, waarna ik haar op haar buik legde om redelijk snel mijn condoom vol te spuiten terwijl ik haar langs achter nam als een geile hond, met mijn tong en vingers afwisselend in haar mond.

Wat bleek op een afknapper int begin werd dus toch een top ervaring!!

Herhalingsgevaar zeer reëel, al heb ik ook ergens schrik dat dit iemand is waar het kan vriezen en kan dooien..

Terug
Bovenaan Onderaan