Piepschuim
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/1196864-kim
- Totale kosten (in euro)
- 100
Na de talloze goede reviews op kinky toch de stap gemaakt en een afspraak gemaakt met Kim.
Afspraak maken liep heel vlot/duidelijk via de whatsapp
prima parkeergelegenheid en discrete ingang.
Eenmaal aangekomen deed er een bloedmooie Kim open , een hele lieve/frisse uitstraling en ondanks dat ze wat moeite heeft met engels een hele sociale dame.
Na een hele korte babbel en betaling begon ze me te strelen/teasen/zoenen. Hierdoor kwam ik vrij snel 'op gang' om het zo maar te zeggen, ik mocht lekker aan haar zitten/zoenen. Vervolgens op bed begon ze me zo vakkundig te pijpen dat ik vrees dat ze me heeft geruïneerd voor alle toekomstige dames (haha) sex was ook echt geweldig.Zonder te overdrijven zelden zoiets meegemaakt.
het enige waar ik spijt van heb is dat ik maar voor een halfuur koos, mij ziet ze zeker zeer snel weer terug en dan gaan we voor langer
Al met al 10/10.
Afspraak maken liep heel vlot/duidelijk via de whatsapp
prima parkeergelegenheid en discrete ingang.
Eenmaal aangekomen deed er een bloedmooie Kim open , een hele lieve/frisse uitstraling en ondanks dat ze wat moeite heeft met engels een hele sociale dame.
Na een hele korte babbel en betaling begon ze me te strelen/teasen/zoenen. Hierdoor kwam ik vrij snel 'op gang' om het zo maar te zeggen, ik mocht lekker aan haar zitten/zoenen. Vervolgens op bed begon ze me zo vakkundig te pijpen dat ik vrees dat ze me heeft geruïneerd voor alle toekomstige dames (haha) sex was ook echt geweldig.Zonder te overdrijven zelden zoiets meegemaakt.
het enige waar ik spijt van heb is dat ik maar voor een halfuur koos, mij ziet ze zeker zeer snel weer terug en dan gaan we voor langer
Al met al 10/10.