Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeenWil ook wel eens langsgaan maar was er meer mogelijk dan massage? Bedankt!
Man man je moet es je review nalezen…. Hoe (on) geloof waardig ben je … denk je nu echt dat mannen nu in de rij gaan staan bij haar.ik heb haar ontmoet en kan bevestigen dat ik een HEERLIJKE en zeer sensuele massage heb ontvangen. Ik ga zeker nog regelmatig terug. Opgelet dit is GEEN plek om naartoe te gaan om seks mee te hebben. Daar zijn andere advertenties voor (redlights). Zij is superlief, zacht, sensueel en geeft je lekker aandacht. Ik hou er van. is echt eens iets anders dan op vele andere plaatsen. (samengevat: heerlijke massage met manueel hoogtepunt, enkel indien klant het wenst)
Je bent het nu aan het verpesten voor haar (of jezelf)
Ik ga 1x op je reageren kwestie van beleefdheid. Daar zal het echter ook gewoon bij blijven. Ik hou niet van online discussies (met een al dan niet bewuste Troll)Oh man (of vrouw) hou toch op met die neppe recensie, wat een bull shit zeg.