Ik ben eens bij haar geweest 2 jaar geleden. Ik vond het een prachtige meid, ze had een heel sexy jurkje aan, grote borsten. Ik geloof dat we meteen een klik hadden, beetje leuk kletsen eerst en toen vroeg ze wat ik wilde: alleen striptease, of striptease met aftrekken. Bij dat laatste hoorde dan ook dat ik haar borsten mocht aanraken. Die waren niet helemaal puur natuur, maar wel de allermooiste die ik ooit gezien had..! en ze vond het maar wat lekker om me er mee te laten spelen. En Vanessa, zo heette ze toen, had er duidelijk plezier in met mijn pik te spelen want ze liet 'm nauwelijks met rust. Gewoon een leuke, geile en gezellige date samen, en ze genoot zelf ook merkbaar van de aandacht en aanrakingen. Ik wilde dolgraag op die prachtige tieten klaarkomen, maar dat mocht niet helaas, want volgens haar was dat niet veilig. Die begreep ik niet helemaal maar bij mij is een 'nee' altijd een 'nee' bij een dame, dus kwam ik gewoon op mijn eigen buik met de hand van Vanessa. Een goede ervaring en ik zou graag nog eens terug gaan, maar ik kan haar niet meer vinden helaas. Dus als iemand weet waar ze is..