Recensie Kylie, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AsianLover79

Newbie
4
21/10/24
0
Vandaag voor de derde keer langs geweest bij Kylie in Roeselare. Het is een 25-jarige Roemeense schoonheid (echt knap vind ik) met heerlijke, natuurlijke tietjes en een mooi rond kontje. Ze is niet zo groot, maar dat heb ik persoonlijk graag. Ze is vriendelijk en glimlacht de hele tijd. Tongzoenen en pzc doet ze niet. De foto's op haar RL pagina zijn authentiek. Ze is heel verzorgd.

Seks met haar is prima. De eerste keer kwam ze bovenop me zitten en bewoog heel snel op en neer met mijn lul in haar schacht. Echt gericht om je snel te doen klaarkomen. Nu ze me wat beter kent, doet ze het rustiger aan (ook op mijn aanwijzen) en is de vrijpartij heel leuk en sensueel. De laatste keer deden we rustig vier standjes, en ze leek me aan te moedigen om zo lang mogelijk mijn orgasme uit te stellen. Toen ik uiteindelijk het condoompje vol spoot, begon ze te lachen: 'Ah, you are just too horny.' Ik zei we hebben toch vier standjes gedaan, waarop ze me lachend uitdaagde de volgende keer meer te doen, en langer. Mooie uitdaging! Ga ik zeker aangaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan