Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe komt eind deze week weer terug. Ik verwacht dat ze vanaf zondag weer achter het raam zit.Weet iemand toevallig wanneer ze terug is van der vakantie?
Zo lang nog?10 juli is ze er weer voor 2 weken. Dit x op nr. 4
Ja, je hebt gelijk. Ik ging naar nummer 4. Ik vond de juiste Kristina. Om wat voor reden dan ook vroeg ze 50 extra voor pzc wat ik niet voor haar wil betalen. Andere dames op het plein met dezelfde vaardigheden bieden ook pzc voor 50.Ze zit op dit moment op nr 4.
Vragen staat vrij . Jij hebt altijd de keuze .Ja, je hebt gelijk. Ik ging naar nummer 4. Ik vond de juiste Kristina. Om wat voor reden dan ook vroeg ze 50 extra voor pzc wat ik niet voor haar wil betalen. Andere dames op het plein met dezelfde vaardigheden bieden ook pzc voor 50.
Denk dat ze U op een verkeerd spoor hebben gezet De enige en echte Kristina vraagt € 50 EURO de echte heeft ongevenaarde pijpenkunsten en is al jaren een begrip op het plein !!!!!!!!!Ja, je hebt gelijk. Ik ging naar nummer 4. Ik vond de juiste Kristina. Om wat voor reden dan ook vroeg ze 50 extra voor pzc wat ik niet voor haar wil betalen. Andere dames op het plein met dezelfde vaardigheden bieden ook pzc voor 50.
Welke dan? De rest vraagt ook minimaal €100. Krisztina rekent altijd €50Ja, je hebt gelijk. Ik ging naar nummer 4. Ik vond de juiste Kristina. Om wat voor reden dan ook vroeg ze 50 extra voor pzc wat ik niet voor haar wil betalen. Andere dames op het plein met dezelfde vaardigheden bieden ook pzc voor 50.
Dit is Victoria ,check het maar op Kinky of zij het is .Vanochtend ff op de koffie geweest bij K. Ze is niet blij met valse berichten. Ze vraagt nog steeds €50 voor pzc.
Haar buurvrouw heeft je dus genept!
Ik weet wie de real deal is en de rest zal wel.Dit is Victoria ,check het maar op Kinky of zij het is .
Zij doet ook pzc voor 50€ xtra.