- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.private-girls.be/kristina
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag wegens goesting naar PG in wommelgem. geen afspraak gemaakt.
Ik val op skinny, ( waarvan DEA echt het voorbeeld is - zie eerdere recensie) Dus gekozen voor Kristina.
Small kontje, redelijk strak buikje... Dus met grote goesting meegegaan.
gekozen voor half uurtje. bied geen extra's aan. Maar doet PZC indien je properkes bent.
op de kamer even financieel geregeld, en dan wasje aan de lavabo.
Ze wil wel een beetje praten tussendoor ( kennismaken is altijd wat aangenamer) en haar engels is behoorlijk oke
Begonnen met wat strelen en zoenen en voluit TZ (ook geen extra)
overschakelen naar teasen en beetje pijpen, ik zelf tussendoor ook rustig haar poesje verkend.
was zeer aangenaam als opwarmertje.
Nadien het grotere werk.... zij volop rustig maar lang en diep pijpen... en ik tussendoor voluit lekker beffen (anders was ik op 5 minuten klaar denk ik)
Jasje erover en dan lekker haar kleine poesje binnen.... heerlijk en lekker spannend. paar standjes.
wel beetje moeten inhouden met momenten... ze vind 18cm best groot en ik voel dat ik inderdaad lekker diep zit..
nadien in missio lekker rubbertje gevuld, tijdens het TZ en ze nijpt nog harder haar poesje als je komt... Heerlijk
Rustig afsluiten , nog een wasje aan de lavabo , watertje opgedronken en met een voldaan gevoel naar huis.
tijd ongeveer netjes vol. Ze doet het niet snel-snel. tijdens het wasje wees ze naar mijn horloge om te vragen hoe laat het was.
conclusie :
* Waar voor je geld ! ze is wat luidruchtig
* Een heel hoog GFE gehalte!
* was "samen genieten"
Herhalingsgevaar ; MASSIEF GROOT
volgende bezoek word een uurtje ipv een half...
Ik val op skinny, ( waarvan DEA echt het voorbeeld is - zie eerdere recensie) Dus gekozen voor Kristina.
Small kontje, redelijk strak buikje... Dus met grote goesting meegegaan.
gekozen voor half uurtje. bied geen extra's aan. Maar doet PZC indien je properkes bent.
op de kamer even financieel geregeld, en dan wasje aan de lavabo.
Ze wil wel een beetje praten tussendoor ( kennismaken is altijd wat aangenamer) en haar engels is behoorlijk oke
Begonnen met wat strelen en zoenen en voluit TZ (ook geen extra)
overschakelen naar teasen en beetje pijpen, ik zelf tussendoor ook rustig haar poesje verkend.
was zeer aangenaam als opwarmertje.
Nadien het grotere werk.... zij volop rustig maar lang en diep pijpen... en ik tussendoor voluit lekker beffen (anders was ik op 5 minuten klaar denk ik)
Jasje erover en dan lekker haar kleine poesje binnen.... heerlijk en lekker spannend. paar standjes.
wel beetje moeten inhouden met momenten... ze vind 18cm best groot en ik voel dat ik inderdaad lekker diep zit..
nadien in missio lekker rubbertje gevuld, tijdens het TZ en ze nijpt nog harder haar poesje als je komt... Heerlijk
Rustig afsluiten , nog een wasje aan de lavabo , watertje opgedronken en met een voldaan gevoel naar huis.
tijd ongeveer netjes vol. Ze doet het niet snel-snel. tijdens het wasje wees ze naar mijn horloge om te vragen hoe laat het was.
conclusie :
* Waar voor je geld ! ze is wat luidruchtig
* Een heel hoog GFE gehalte!
* was "samen genieten"
Herhalingsgevaar ; MASSIEF GROOT
volgende bezoek word een uurtje ipv een half...