Rickdekoning
Meubelstuk
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Normaal Ga ik niet naar oost Europese dames maar deze Roemeense heeft iets leuks over zich.....
Iets verder zit haar blonde vriendin met iets vergelijkbaar leuks in haar gezicht
Ze is vriendelijk maakt een praatje leuke vriendelijke meid.
Borsten vallen enorm tegen....ik had lekkere Kleine tietjes verwacht maar bleken hangtieten.....Groot klein ...vind ik allemaal best maar ik houd niet van hangtieten
Na een Kleine zittende verkenning duwde ze me op mijn rug.....Nou ja ze heeft geen kracht daarvoor maar het signaal was duidelijk
Condoom om slappe lul.....ik had moeite om er hard van te worden....ze zat ook in de niet aanraken positie.....
Ze deed verder wel haar best.
In missio afgemaakt....daar werd hij wel hard van......ja lekker Jong meisje
Na afloop maakt ze een praatje en probeert ze een leuke sfeer te creeren
Ja pfff als het je type is niet slecht denk ik zo. Maar Voor mij blijft het bij een keer
En....ik mis nu mijn trein omdat ik deze recensie schrijf...en Albert Heijn is dicht dus geen bier.....wat ik allemaal voor jullie doe.....
Ze krijgt drie sterren....omdat ze haar best deed en een aardige meid is.....maar het is het niet voor mij.
Iets verder zit haar blonde vriendin met iets vergelijkbaar leuks in haar gezicht
Ze is vriendelijk maakt een praatje leuke vriendelijke meid.
Borsten vallen enorm tegen....ik had lekkere Kleine tietjes verwacht maar bleken hangtieten.....Groot klein ...vind ik allemaal best maar ik houd niet van hangtieten
Na een Kleine zittende verkenning duwde ze me op mijn rug.....Nou ja ze heeft geen kracht daarvoor maar het signaal was duidelijk
Condoom om slappe lul.....ik had moeite om er hard van te worden....ze zat ook in de niet aanraken positie.....
Ze deed verder wel haar best.
In missio afgemaakt....daar werd hij wel hard van......ja lekker Jong meisje
Na afloop maakt ze een praatje en probeert ze een leuke sfeer te creeren
Ja pfff als het je type is niet slecht denk ik zo. Maar Voor mij blijft het bij een keer
En....ik mis nu mijn trein omdat ik deze recensie schrijf...en Albert Heijn is dicht dus geen bier.....wat ik allemaal voor jullie doe.....
Ze krijgt drie sterren....omdat ze haar best deed en een aardige meid is.....maar het is het niet voor mij.