Recensie Kristina, Aarschotstraat 156 (Secret Lounge), rechts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hadrianus

Wandelaar
Forumpionier
99
09/07/21
202
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ga nog zelden naar Brussel. Er rondwandelen is allesbehalve aangenaam en indien ik er nog eens een kijkje nam, was het aanbod meestal ondermaats. Althans ondermaats naar mijn smaak; jong, slank en een leuk kopje. Vandaag er nog eens geraakt, en ik had geluk. Enkele dames gezien waarvoor ik al eens uit de wagen wil stappen.

Op nummer 156 stond een echt lolita figuur, klein en slank, maar met een voorgevel die je zelden op zo een lichaam aantreft. Kristina is een Roemeense dame die -naar eigen zeggen- 1 jaar actief is in de straat. Een review vond ik echter niet terug.

Ik heb gekozen voor haar basistarief van 50 euro. Vriendelijk ontvangen, ontspannen sfeer en een lichaam waardoor mijn beste vriend onmiddellijk paraat stond. BJ was goed, niet meer of minder. Er mocht wat meer variatie zijn, maar toen ze zag dat ik genoot bood ze zelf aan om nog wat verder te doen. Dat heb ik in de Aarschotstraat al dikwijls anders ervaren. Nadien zij on top waardoor ik die indrukwekkende voorgevel kon bewonderen. Vervolgens doggy om mij tot een hoogtepunt te brengen.

Voor een eerste keer bij deze dame was de ervaring positief. Volgende keer wat langer blijven en nagaan welke extra's er mogelijk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan