Wreckeroff
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/kristen-7
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Bon, ik had de advertentie van Kristen zien verschijnen op RL en ik dacht why not...
Ik had beter thuis in de "pompbak" geschoten.
Het is niet de dame van op de foto's. Ze heeft wel hetzelfde rode haar en fake tieten, maar ze is magerder en staat vol met tatoeages.
Ze spreekt Italiaans en een beetje Frans.
Geen douche vooraf (of nadien).
Als ik op het bed ging liggen duwde ze haar poes in mijn gezicht om te likken, ongevraagd maar ik vind dat wel lekker, deze was wel fris gewassen.
Na een 69 ging ze over in een reverse cowboy wat ik opzich niet slecht vond en we finishte in doggie.
Weinig interactie van haar kant. Na afloop heeft ze water over haar borsten gekletst... en dat was het. Ik denk dat ik mag geluk spreken dat ik haar eerste klant was.
Er is ook een hondje op de kamer, maar daar had ik geen last van.
Al bij al niet veel soeps. Geen herhalings-gevaar.
Moeilijke communicatie via WhatsApp en telefoon.
Ik had beter thuis in de "pompbak" geschoten.
Het is niet de dame van op de foto's. Ze heeft wel hetzelfde rode haar en fake tieten, maar ze is magerder en staat vol met tatoeages.
Ze spreekt Italiaans en een beetje Frans.
Geen douche vooraf (of nadien).
Als ik op het bed ging liggen duwde ze haar poes in mijn gezicht om te likken, ongevraagd maar ik vind dat wel lekker, deze was wel fris gewassen.
Na een 69 ging ze over in een reverse cowboy wat ik opzich niet slecht vond en we finishte in doggie.
Weinig interactie van haar kant. Na afloop heeft ze water over haar borsten gekletst... en dat was het. Ik denk dat ik mag geluk spreken dat ik haar eerste klant was.
Er is ook een hondje op de kamer, maar daar had ik geen last van.
Al bij al niet veel soeps. Geen herhalings-gevaar.
Moeilijke communicatie via WhatsApp en telefoon.