Recensie Kristen Wilrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wreckeroff

Wandelaar
67
04/09/23
44
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kristen-7
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bon, ik had de advertentie van Kristen zien verschijnen op RL en ik dacht why not...

Ik had beter thuis in de "pompbak" geschoten.

Het is niet de dame van op de foto's. Ze heeft wel hetzelfde rode haar en fake tieten, maar ze is magerder en staat vol met tatoeages.

Ze spreekt Italiaans en een beetje Frans.

Geen douche vooraf (of nadien).

Als ik op het bed ging liggen duwde ze haar poes in mijn gezicht om te likken, ongevraagd maar ik vind dat wel lekker, deze was wel fris gewassen.

Na een 69 ging ze over in een reverse cowboy wat ik opzich niet slecht vond en we finishte in doggie.

Weinig interactie van haar kant. Na afloop heeft ze water over haar borsten gekletst... en dat was het. Ik denk dat ik mag geluk spreken dat ik haar eerste klant was.

Er is ook een hondje op de kamer, maar daar had ik geen last van.

Al bij al niet veel soeps. Geen herhalings-gevaar.

Moeilijke communicatie via WhatsApp en telefoon.

Weinig interactie van haar ze duwde haar poes in je mond en ze ging over in een reverse cowboy wat je dan niet slecht vond , wat was er dan slecht 🤔
Ze maakte alvast geen oogcontact. Alles was langs de achterkant van de dame. Er werden geen dos an don'ts afgesproken.

Het hele poes in the face was gewoonten manoeuvre om geen oogcontact of iets gelijkaardig te moeten maken.

Dat we als klant ( over het algemeen) een nummer zijn vind ik normaal.

Maar voor deze systematisch behandeling betaal ik liever geen 100 knakkers voor. Algoed dat ik geen uur heb gepakt.

De communicatie die ze uiteindelijk gaf in het Frans was op het eind van mijn bezoekje. Frans beheer ik goed tot zeer goed. Mijn Italiaans is daarintegen vrij slecht. Spijtig anders hadden we op zijn minst toch even kunnen lullen. Al was het maar.over het weer om het ijs te breken.

Ik zoek geen GFE. Maar een goedemorgen en of een welkom is niet teveel gevraagd vind ik. Dat komt de DPV zelf ook ten goede.

Weinig interactie van haar ze duwde haar poes in je mond en ze ging over in een reverse cowboy wat je dan niet slecht vond , wat was er dan slecht 🤔
Kwa interactie valt best wel mee... dacht ik ook meteen.
Groter probleem is de hygiene. Snel wat water spatten... dat is dus net ook de reden waarom ik geen ramen bezoek! Hier dus hetzelfde liedje maar dan bij privé ontvangst!

Bedankt voor de waarschuwing!

Kwa interactie valt best wel mee... dacht ik ook meteen.
Groter probleem is de hygiene. Snel wat water spatten... dat is dus net ook de reden waarom ik geen ramen bezoek! Hier dus hetzelfde liedje maar dan bij privé ontvangst!

Bedankt voor de waarschuwing!
Tja, die interactie zal voor ieders wel wat anders zijn.

Ik werd overdonderd door het "ik wil niet naar u gezicht zien"
... ons ma heeft me altijd verteld dat ik een schoon venteke was...😁.

Bon, de hygiëne is inderdaad het grootste struikelblok... ik ga niet meer naar dat adres.. bij geen enkele DPV daar. Het is namelijk een huis vaar verschillende DPV's enkele weken tot maanen vertoeven. Niet ver van het Beerschot stadion.

Greetz.

Tja, die interactie zal voor ieders wel wat anders zijn.

Ik werd overdonderd door het "ik wil niet naar u gezicht zien"
... ons ma heeft me altijd verteld dat ik een schoon venteke was...😁.

Bon, de hygiëne is inderdaad het grootste struikelblok... ik ga niet meer naar dat adres.. bij geen enkele DPV daar. Het is namelijk een huis vaar verschillende DPV's enkele weken tot maanen vertoeven. Niet ver van het Beerschot stadion.

Greetz.
Je bent dan ook al eens meer naar dat adresje geweest en toch nog in de val getrapt 🤔

Bon, ik had de advertentie van Kristen zien verschijnen op RL en ik dacht why not...

Het is niet de dame van op de foto's. Ze heeft wel hetzelfde rode haar en fake tieten, maar ze is magerder en staat vol met tatoeages.

Als ik op het bed ging liggen duwde ze haar poes in mijn gezicht om te likken, ongevraagd maar ik vind dat wel lekker, deze was wel fris gewassen.

Na een 69 ging ze over in een reverse cowboy wat ik opzich niet slecht vond en we finishte in doggie.

Weinig interactie van haar kant. Na afloop heeft ze water over haar borsten gekletst... en dat was het. Ik denk dat ik mag geluk spreken dat ik haar eerste klant was.

Jammer, want wat een tijger op die foto's!

Je bent dan ook al eens meer naar dat adresje geweest en toch nog in de val getrapt 🤔
De eerste keer was ( met een andere DPV uiteraard) het veel beter en hygiënisch top. Maar het is het risico niet waard.

Plus het was misschien niet dezelfde dame. Ze was nog steeds een lust voor het oog.

Ik veronderstel dat in deze tijdelijke adressen het risico op slechtere service groter is.

In Hoboken is er ook zo een adres. Daar ben ik wel omgedraaid.

In LO is er ook zo een adres. Daarover heb ik hier ook een slechte recensie gelezen.

ik heb altijd al betere resultaten geboekt bij vaste dames... al zijn er geen zekerheden in't leven... you win some....

Nu... merk in je recensies... Wilrijk... Deurne... Sint-Niklaas...
Wel locaties met een 'reputatie'. Dus kans op mislukking is behoorlijk groot!
'Win some - lose some' zoals je zegt! Haha!

half jaar geleden bezocht toen nog in Boechout.
foto's leken mij leuk stond er ook goedgezind op (op die foto's)
maar compleet identieke ervaring als Wrecheroff
is dame van foto maar heel veel kilo's minder
en inderdaad zelfde fenomeen duwt direct haar vagina tegen je gezicht terwijl jij nog aan het nadenken bent waarom is die zoveel magerder dan op de foto's en dit allemaal zonder een wordt te wisselen
zelden zo een onpersoonlijke benadering meegemaakt
maar goed als je alleen gaat voor de sexuele handelingen zonder interesse voor een minimum aan contact en je ook geen vragen stelt over die kilo's verschil have fun
ik ben in ieder geval nooit meer terug gegaan

Terug
Bovenaan Onderaan