Recensie Kristel, Hoogerheide 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frits91

Wandelaar
68
17/10/22
32
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7461183-kristel
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er zijn volgens mij wel wat draadjes naar deze dame in het WHEM gedeelte maar nog geen echte recensies.

Ik ben onlangs bij Kristel geweest in Hoogerheide. Afspraak maken ging soepel en snel via app. Ik had heel even mijn profielfoto veranderd zo goed als niet herkenbaar met een zonnebril op dit was voldoende.

Ontvangst is in een keurig net huis alles was lekker schoon en netjes. Ze vertelde mij dat er meer dames ontvangen op dat adres maar nu was ze er alleen.

Mee naar de slaapkamer gegaan ze had een leuk setje aan wat ik herkende van een van haar foto's. Het is een wat oudere volle dame maar die er mijn inziens zeker nog mag zijn. Eerst een beetje gestreeld en gekletst waarop ze mij al vlot zc begon te pijpen. Dit doet ze goed rustig aan beginnen en dan wat dieper en vlugger. Ik was behoorlijk geil en merkte dat ik het niet lang meer ging houden. Heb haar gevraagd om te stoppen en ze is op haar rug gaan liggen. Eerst een tijdje met haar heerlijke tieten gespeeld waarna ik haar lekker lang gelikt heb. Dit kon ze wel waarderen en ook haar kutje smaakte goed en was lekker fris. Vervolgen een condoom erom getrokken en haar met haar benen in haar nek lekker genomen. Dit liet ze gewillig toe. Uiteindelijk het condoom volgespoten en met een toch wel voldaan gevoel vertrokken. Al met al goed te spreken over deze dame als ze nog een beetje in de buurt blijft ga ik haar nog wel eens bezoeken. Het enige negatieve vind ik dat ze niet echt zoent het is meer wat kussen maar hier kan ik wel mee leven.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan