Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit voor de meeste aanwezigen, het boeiendste en geilste bruiloft ooit moet geweest zijn, dit was weer een ongezien feestje
Er werd nogal wat afgeweken van hetgeen we bij een traditionele bruiloft gewoon zijn…
Ze beloofden elkaar Krash waardig, het ja woord, waarbij de bruid meteen door de knieën ging
.
Als felicitatie, weg met die 3 kusjes, Foxxxy wou meteen geneukt worden, heel veel pikken zuigen en nog meer zaad slurpen!!
Achter een klein uurtje, droop er al een flinke plas zaad van tussen haar benen, op de grond en was haar guitig lief gezichtje, opnieuw geschminkt met dikke witte klodders, dit alles met toelating van de bruidegom, een man naar mijn hart
Bij mij was het rustig de beurt afwachten en vooral genieten van de volledige avond, zonder die vervelende en vaak verplichte polonaise dansjes
.
Gewoon leuk, ondeugend en geil keuvelen met 2 koppeltjes die we al eerder ontmoet hadden
Van het één, komt het ander…, zoals gevraagd rubbertje om en neuken maar. Het heeft wel iets, om een geile blonde stoot te neuken op een barkruk, met haar benen in mijn nek
Neuken met een rubbertje, daar kan ik met leven maar mijn zaad erin deponeren, daar heb ik het moeilijk mee.
Dus weg met dat ding, want ik mocht op die lekkere natte tong, mijn zaad kwijt. Hurkend en lonkende naar haar man, wist ze mij zover te krijgen, dat is me godver een geile donder
Op zo een avond met minstens 10 Krash Bunnies en een aardig aantal koppeltjes, is keuzes maken zeker en vast geen evidentie.
Iedereen heeft er waarschijnlijk met te maken, ik wil wel maar ik kan niet (meer)…
Drukte, de prestaties van slappe Jan, het moet allemaal wat mee zitten.
En ja hoor, even gewacht en het mondje van de Duitse Nina was vrij, wat een zuigkracht
. Niet veel later was ook haar poesje vrij en op volle sterkte kon ik vlotjes naar binnen schuiven, met dank aan mijn voorganger
Zo, wat een lekker sletje die Nina, had ik trouwens al opgemerkt aan de bar, toen ze al pikken wou vast grabbelen bij het begin van de avond!
Nu lag ik die geile, stevig te neuken en ook haar mondje zat vol met pik, tenslotte daar komen we voor, om te delen
Ik zag en hoorde het aan de andere collega, dat zijn zaad op komst was, enige seconde later lachte Nina mij vrolijk toe, met een volle mond zaad, eerlijk welke Krasher is hier niet gevoelig voor
Dus ik ging dan maar voluit voor een baby'tje
Ze bedankte mij, met de nog duidelijk zichtbare slierten zaad in haar mondje, fuck man dat was
Nog altijd een drukke tent maar dan uiteindelijk toch mogen binnen schuiven, doggy bij de bruid
Ze kan zo lekker haar kontje achteruit duwen om pikken uit te nodigen, terwijl ze zichtbaar genietend een andere pik leeg trekt op haar tong, met haar gezichtje druipend en blinkend van het zaad!
Jongens toch, wat zijn we gezegend met dit Pareltje
Natuurlijk had ik al lang , zelfs in het begin van de avond, mijn oog laten vallen op dat lekkere sletje, Bianca
Een buitengewoon geil wijfje en de helft van een top koppeltje
, altijd speels en uitdagend waar nodig!
Zeer leuke outfit ook weer deze keer, haar heels waren het eerste wat mijn opviel, bij haar binnenkomst, ik schat +20cm
Fuck, sexy as hell
!!
Als ik moet kiezen voor een zalige dood, wel ze mag er mij met vertrappelen
Nu kwam die schone, net terug van een kleine pauze en dit had ik waarschijnlijk als eerste opgemerkt.
Ze stond aan de bar uitdagend met haar kont te draaien, ik duwde mijn pik tegen haar billen en ze duwde bevestigend terug.
Ze pakte mijn paal vast en leidde hem zoals een volleerd sletje, zonder moeite haar kontje binnen
Jammer genoeg had ik geen zaad meer op stock, want had het haar graag gegeven
.
Bij de volgende gelegenheid, beloof ik haar een druipend kontje
Extra time
Nog een leuke babbel gehad met de bruid en bruidegom, die beloofde nog een rondje te doen.
Al vlug vormde zich weeral een mooi rijtje mannen rond Foxxxy en Bianca, die maar geen genoeg konden krijgen van pap.
Ik werd weer hard, door het geile gedonder van deze 2 sletjes, even leek het erop dat ik terug een kwakje kon deponeren op de tong van Foxxxy maar helaas, geen zaad meer in het zakje
Het was meer dan goed en mooi geweest, het 5de handdoekje gaan vragen van de avond, douche, omkleden en neen, nog niet direct weg.
Eerst nog bedankjes geven, praatjes maken en afscheid nemen
Allicht zal een "gewone" bruiloft, nooit meer hetzelfde zijn en waarschijnlijk, zal ik met mijn gedachten een beetje afwezig zijn…
Ik dank allen, voor het geweldig fenomenaal feestje!!!