Gisteren was ik ook voor het eerst aanwezig bij Club Divine met Krash Zone Parties. Mooie club met genoeg kamers, speelplekken en filmzaal oa boven. Qua line-up waren er minimaal 10 dames aanwezig waarvan ik Lynn, Sunny en Jacky al eerder met plezier heb meegemaakt.
Daarbij had ik ook Manoushka, Cathaleya, Spermarie, Jenny, Carmen, Candy en Angel voor het eerst mogen meemaken. Angel was vooral voor het anale plezier wat heel geil was om mee te maken en ze kreeg ook nog een DP tussendoor.
Ik begon beneden waar Jenny, Sunny en Manoushka al druk bezig waren en ze hadden het alle 3 heel druk. Eerst bij Jenny die gulzig te werk ging met haar mond en geil in het Duits sprak. Daarna Sunny die mij nog herkende van vorige keer haha zij heeft zo'n heerlijke kutje om te neuken. Vervolgens Manoushka die wilde ook hard aangepakt worden. Het was geil om te zien hoe ze ook DP kreeg!
Achterin waren Lynn en een Franse dame bezig waarvan ik haar naam niet weet. Lynn had ik lekker geneukt en over haar kut gespoten dat was echt geil om te doen nadat ze dirty talk had gebruikt.
Tegenover de bar was er ook veel actie te zien en waren de Duitse Cathaleya en Spermarie bezig, Het was leuk om ze voor het eerst mee te maken. Beide erg geil en een geweldige inzet.
Carmen was ook goed bezig met haar mooie slanke lichaam en ze werd achter elkaar goed geneukt door de mannen op een bank achter.
Achter in 1 van de kamers had ik mazzel dat ik met een leuke kortharige vrouw mocht spelen met een andere groep heren.
PS ik hoorde dat een Zweedse vrouw later was gekomen. Ik zag haar wel bij de bar, maar ik was aardig bezig met rondlopen waar er actie was haha.
Al met al een hele leuke eerste editie persoonlijk om mee te maken. Ik kom graag weer terug in de toekomst. Het was Rammstein thema dat was wel te horen af en toe bij het muziek hahaha.
Bedankt
@Max! en Krashzoneparties voor deze geweldige party!