Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBel Tom waes even die weet hetHeeft iemand ervaringen opgedaan in Zuid-Korea ?
heb ik geprobeerd, maar hij zit undercover.Bel Tom waes even die weet het
Bel dan Freddyheb ik geprobeerd, maar hij zit undercover.
In Seoul de metro nemen naar Itaewon, exit 4 nemen. Na 150 meter rechts de straat in. Diverse kleine barretjes die gesloten zijn, maar surprise ze openen de deur wanneer je langsloopt. Koreaanse dames, redelijk 7/10. Verder ook een enkele trans.Heeft iemand ervaringen opgedaan in Zuid-Korea ?
In Busan naar Texas street gaan, Crystal bar. 70.000 KRW en de dame gaat mee naar je hotel. Wel even geld voor de taxi geven.Heeft iemand ervaringen opgedaan in Zuid-Korea ?
2019 de laatste keer dat ik daar was. De juiste plekjes zoeken! Heeft me wel een aantal jaar gekost.40-50000 won is niet eens duur, man! Nog geen 40 euro per wip! Hoe lang is dat geleden? Ik dacht dat Z-Korea hartstikke duur was.
Nog bedankt voor de tip. Van Itaewon Was zeker leuk in de bar neuken. Echt een aanrader voor iedereen die Seoul bezoekt.In Seoul de metro nemen naar Itaewon, exit 4 nemen. Na 150 meter rechts de straat in. Diverse kleine barretjes die gesloten zijn, maar surprise ze openen de deur wanneer je langsloopt. Koreaanse dames, redelijk 7/10. Verder ook een enkele trans.
Meestal 1-2 dames per bar. Kosten 40-50.000 KRW.
Je neukt de dame gewoon op een bankje in de bar. Mocht er nog een dame zijn zit ze gewoon erbij. Super geil
Een keer of 4 hier geweest in wisselende jaren.
Hoeveel heeft het je nu gekost dan? Nog steeds 40-50000 Won?Nog bedankt voor de tip. Van Itaewon Was zeker leuk in de bar neuken. Echt een aanrader voor iedereen die Seoul bezoekt.
Nee helaas wat meer. Zeker 65000. Maar ik ging ook niet onderhandelen en pakte de eerste de beste bar waar ik naar binnen mocht.Hoeveel heeft het je nu gekost dan? Nog steeds 40-50000 Won?