Koppelmassage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ABC123

Newbie
6
23/09/24
1
Wij zijn als koppel op zoek naar een massage door een tantra masseuse. Dit in de omgeving Antwerpen/Limburg.

Liefst van Vlaamse of Nederlandse bodem, die zeer zeker het Nederlands goed beheerd.

Wie heeft de gouden tip?
Tnx

Een tijd geleden deden wij dit eens bij bodytobalance in Vosselaar. Ik werd toen gemasseerd door Joy, zij door Patrick.
Ik herinner het mij vooral als een zeer fijne body 2 body massage met flink wat warme olie en teasing en na (manueel) hoogtepunt volgt nog een spiritueel moment met inwikkeling en klankschalen. Er was ook mogelijkheid tot oraal hoogtepunt maar wij hebben hier niet voor gekozen.
Je kan bij het gesprek vooraf aangeven wat je verwacht.

Een tijd geleden deden wij dit eens bij bodytobalance in Vosselaar. Ik werd toen gemasseerd door Joy, zij door Patrick.
Ik herinner het mij vooral als een zeer fijne body 2 body massage met flink wat warme olie en teasing en na (manueel) hoogtepunt volgt nog een spiritueel moment met inwikkeling en klankschalen. Er was ook mogelijkheid tot oraal hoogtepunt maar wij hebben hier niet voor gekozen.
Je kan bij het gesprek vooraf aangeven wat je verwacht.

Beste, wat is een tijdje geleden? Ik dacht dat deze zaak niet meer bestond. Maar het zou kunnen zijn dat deze terug open is?

Ik ben onlangs met mn vrouw naar Metta Ji geweest. Net over de grens bij Limburg. Ik werd eerst door Amorah en mijn partner gemasseerd en vervolgens hebben mn vrouw en ik gewisseld van plek. Eindigde telkens in een yoni en lingham massage. Ontzettend veel leuke nieuwe ervaringen opgedaan en trucjes geleerd, die je vervolgens ook thuis weer kan toepassen.

Was heel laagdrempelig. Hoogtepunt kwam pas later prive in onze eigen slaapkamer. Is ook het doel van deze sessie. Aanrader.

Terug
Bovenaan Onderaan