Voormalig lid 1923
Stamgast
- 380
- 06/08/21
- 559
Zonder al die filters en photoshop dan nog een keer.... Ben me wel eens wezenloos geschrokken in real live...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat ken je me goed! Jij bent vast een hele slimme jongen ?Ja houd maar op, als je helemaal geen criteria kunt stellen, kun je net zo goed dit hele forum opdoeken. Wat zijn er toch altijd weer 'slimme', 'gevatte' gasten als jij bij... denken ze zelf te zijn. ?
Service van Marina is hartstikke prima en ze ziet er verrukkelijk uit, maar ze is beslist ouder dan 28.Ziet er goed uit moet ik zeggen. Dat wordt binnenkort ff proberen? Hoe is haar service?
Goede tip. Zeker voor wie in het Oosten van het land woont.Jouw wensenpakket is eenvoudig in te vullen, NieuweHobby. Alleen is er één maar. Je zult dan wel een klein half uurtje de A12 moeten vervolgen ná grenspost Bergh. In Hamminkeln zijn van dinsdag tot en met zondag een stuk of 10 van de volgende dames bereikbaar. Vanaf 11 uur wordt op de lijst bijgehouden wie er aanwezig zijn op die dag. Ik durf te stellen dat ik met het merendeel van de dames wel eens een kamertje heb gedeeld en dat jouw servicewensen daar prima kunnen worden ingevuld. Lees ook maar eens de recensies.