Kleding bij DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het ook heerlijk om een dame in mooie lingerie te zien en dan te mogen helpen met uitkleden. Mijn vaste dame bij Lovehotel Eindhoven weet dit inmiddels en houdt er rekening mee. Mijn vaste prive-ontvangt dame heeft niet eens lingeriesetjes en ontvangt meestal in een tuniek waaronder ze naakt is. Lastig om geschikte setjes te vinden, omdat ze BH zonder beugel wil. Maar ze heeft wel een rode en zwarte negligé en een luipaardprint string.

Hoe ervaren andere wandelaars dit? Is dat een soort normaal of is dat dan toevallig bij de privehuizen waar ik kom dat dit zo is.
Ik zou ze het liefst in haar gewone kloffie zien en dan als een kadootje uitpakken. Voorstellen in lingerie haalt wat spanning weg, mist wat opbouwen naar iets geils. Nu is het meteen zo expliciet.

Eén keer mogen meemaken omdat de dame zelf net binnenkwam voor haar afspraak met mij. Verder is het idd helaas zo dat ze vaak niet weten hoe snel ze hun setjes uit moeten krijgen. Best jammer.

Snap het wel, want onhandige mannen, fragiele dure setjes en er zullen niet tien reserve setjes op de plank liggen. Daarnaast is het misschien ook teveel gedoe, maar ik zou graag vaker een kadootje uitpakken.

Edit: hm, ik denk dat ik voor een volgende afspraak bij een van mijn vaste dames in mijn huisje eens ga vragen of ze voor mij haar gewone kleren wil aandoen voor ik er naartoe ga!

Edit: hm, ik denk dat ik voor een volgende afspraak bij een van mijn vaste dames in mijn huisje eens ga vragen of ze voor mij haar gewone kleren wil aandoen voor ik er naartoe ga!
Doen😁😁
Bij mijn vaste dame is het altijd een verassing wat ze aanheeft., 😁 zowel gewone kleding als outfit
En uitpakken wordt dan een feestje en al helemaal de voorpret van. Wat staat me nu te wachten 🤩🤩

Terug
Bovenaan Onderaan