Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk verkies er pleaser boots bij....Het is zo leuk om lekker sexy lingerie aan te trekken , je heerlijk op te maken .
super hoge hakken aan en een heel kort jurkje .
De meeste mannen vinden dit heel opwindend , en wij voelen ons super vrouwelijk erin .
NiceIs ook heerlijk .
Leuk met kousen en jarretels.
Voor mij zwart latex, leer, lak, rubber of ander shiny en strak materiaal!een mooie kanten string met bijpassende beha en jarretels met kousen is altijd een plezier om als vrouw te dragen.
Ook wetende dat mannen er heerlijk opgewonden van raken, daar doen we het uiteindelijk toch voor.
Ik hou daar ook van. Jarreteles en kousen. Bij voorkeur donker bruine kousen. En het kan misschien raar overkomen, doch ik word opgewonden door kousen waar van de tenen en hielen versterkt zijn. Vooral voor die hielen. In het SKW zat er lang een dame van zo'n 40 jaar. Lang niet de mooiste. Maar ik ging toch binnen bij haar enkel en alleen omdat die hielen zichtbaar kwamen uit haar high-heels. Zalig gewoon. Ik heb er zelfs eens een paar gedragen door haar gekocht voor 25 euro. Zot hé. En ik heb ze nog steeds.voor mij zijn het jarretels met mooie zwarte zijde kousen.
Wel zelf meebrengen de dames hebben die meestal niet.
Kleding kan me niet zo gek opwinden eerlijk gezegd maar als ze zich blauw zou bodypainten en een witte muts op zou zetten lijkt me dat wel wat voor een keertje
Als een soort tribute voor Pierre Kartner