Sventheman
Wandelaar
- 31
- 29/12/21
- 8
Ben wel benieuwd naar welke kledijwensen jullie soms hebben voor de dames waarmee jullie een afspraak vastleggen... zeer concrete richtlijnen of 'verras me'?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeer concreet!Ben wel benieuwd naar welke kledijwensen jullie soms hebben voor de dames waarmee jullie een afspraak vastleggen... zeer concrete richtlijnen of 'verras me'?
En een Unox muts?Ik vaag altijd of ze een dikke winterjas aantrekt met uggs laarzen.
Als het ff kan wel jaEn een Unox muts?
Als het ff kan wel ja
Als het ff kan wel ja
Bij mij niet. Na het douchen gaat die kinky kleding weer aan!Zo min mogelijk..gaat immers toch heel snel uit.
Zullen we dan voor @PickleRick. een Nieuwjaars GB organiseren op het Scheveningsche strand?!?!Als het ff kan wel ja
Met dat koude water hou je geen leuter meer over.Zullen we dan voor @PickleRick. een Nieuwjaars GB organiseren op het Scheveningsche strand?!?!
Welke dame?Ik vraag nooit vooraf kleding wensen maar kwam laatst bij mijn dame en die had een corset aan zonder slip. Dat zag er retegoed uit
Luna uit Amstelveen ontving mij als zodanigWelke dame?
Daarom begin ik met alles uit, KevertjeZo min mogelijk..gaat immers toch heel snel uit.
Bij mijn vaste raamdame ga ik als eerste klant en af en toe roept ze me naar binnen terwijl ze nog niet klaar is.Ik heb niet speciaal kledij wensen maar als ze het vraagt dan hou ik wel van casual maar toch sexy. Ik vind het wel opwindend om de stof te voelen over haar lichaam en ze al strelend en spelend uit te kleden. En dan ook liefst zonder slipje. Een sexy bh is ook leuk. Het geheel is dan zoals een cadeautje dat je al lang verlangde en eindelijk mag uitpakken.
De onthulling van een naakte lichaam is ook opwindend.