Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOppakken die gasten en ons land uit rotten.Ze waren en zijn in de Alkmaarse buurt aanwezig, vroeger luisterden ze zelfs mee met een handscanner naar de politiekanalen.
Het is inderdaad maar de vraag hoe fysiek ze worden, want in tegenstelling tot de klant, zijn zij wel vaker in dezelfde buurt en aldus op te sporen bij wangedrag.
Veel dames zouden gelukkig zijn ?moesten ze er niet meer zijn ?Oppakken die gasten en ons land uit rotten.
Van tijd tot tijd moet ik het weer even kwijt: je kunt het zo goed beschrijven. Zie het gewoon voor me.Ooit in het aller begin van mijn wandelcarriere in het SKW nam ik wel eens een maat/collega mee
Was getrouwd en alles, ik net gescheiden.. Dus dat was dikwijls 'passen en meten'..
Om een alibi te verzinnen en de zaak uit de wind te houden
Hij kon zelf niet fatsoenlijk Engels.. En daar ging het al mis..
Lang verhaal kort.. De dame wilde hem buiten na 10 minuten.. Waarom weet ik niet precies meer.. Maar ze gooide hem buiten, en zijn jas en schoenen achterop
Vervolgens wilde meneer nadat hij zich aangekleed had even de deur eruit trappen
Had nogal een kort lontje.. En dat wist ik eigenlijk wel.. Maar ja.. Je neemt ze mee heh?
Ik kon hem gelukkig nog net meesleuren, want terwijl ik zag dat mevrouw stond te bellen.. Kwamen er al een stel gasten met postuur Larry Wheels onze kant op
Moet je niet hebben dat je klappen krijgt van een stel Roemenen.. Midden in een hoerenbuurt.. Komt niet goed..
En waarschijnlijk ook nog politie erbij ook..
Hoe ga je dat thuis uitleggen.. Hij dan..
Snel naar de auto gesprint en met een rotgang Antwerpen uit..
Hem ook nooit meer meegenomen..
Pak je verlies en ga weg..
Volgende keer beter..
Behalve als je gaat neuken dan is hij niet slapPunt is niet altijd dat je ze niet aan zou kunnen, maar dat het 'gedoe' geeft en wat vragen bij vrouwtjelief op zou kunnen roepen.
Los daarvan: 'de held uithangen' levert te vaak niet zoveel op. Maar ik ben ook wel een beetje een slappeling ?.
Nou dit was ergen 2005 ofzo..Dan had Jojanneke beter daar kunnen gaan filmen. Blijkbaar zijn daar dus wel pooiers actief.
Dat is niet alleen sjiek, als de sekswerker dat niet doet is het gewoon diefstal.Overigens geldt ook voor sekswerk dat je iemand nooit en te nimmer kunt dwingen tot een seksuele handeling.
Uiteraard is het dan wel zo sjiek als degene die afziet van de handeling het geld terug geeft.
Zo eenvoudig is het helaas niet. Als je de mannen hoort wel. Maar hoeveel van die gsten vergeten de vooraf gemaakte afspraken? Willen toch iets doen wat gezegd was dat niet mocht? Op zijn hondjes en stiekem het condoom verwijderen. Denken dat ze de baas zijn omdat ze betaald hebben? Elk geval heeft twee kanten.Dat is niet alleen sjiek, als de sekswerker dat niet doet is het gewoon diefstal.
Laten we wel zijn ik kan een groenteboer ook niet dwingen mij appels te geven, maar als ik hem betaal in de veronderstelling appels te krijgen en hij levert ze niet dan ben ik toch echt opgelicht.
Ben zelf 1x opgelicht in een privéhuis en je hebt gewoon geen poot om op te staan, ik kan me best scenario's indenken waarin een man gewoon z'n geld terugpakt als hij de kans krijgt.
Het geweld praat ik niet goed.
En wie gaat vaststellen of een dienst die niet geleverd werd effectief vooraf werd beloofd? Je bent hier als wandelaar het slachtoffer van het feit dat in de sekssector hoofdzakelijk in het zwart wordt gewerkt en in zo groot mogelijke discretie. Wat jij schrijft zou enkel correct kunnen gecheckt worden als je bij ieder dvp-bezoek vooraf een bestelbon invult en tijdens de date aanvinkt wat er al geleverd werd. Maar dat is natuurlijk een giller van formaat.Maar in dat geval moet het geld gewoon terug en een klant mag dat dan best weg grissen als hij de kans krijgt.
Maar natuurlijk alleen als er echt niet is geleverd, als het half-half is, dan wordt het opeens erg ingewikkeld.
Heb je enig idee hoeveel fake-afspraken er gemaakt worden? Op de duur zeggen de dames 'kom maar af' en ze denken 'we zullen wel zien'. Nee, niet alle dames zijn netjes correct, maar alle heren toch zeker en vast ook niet. Dames worden dikwijls dag én nacht overstelpt met telefoontjes en berichtjes van gasten die blijven lullen en dingen vragen die bv in een advertentie staan, afspraken maken, niet opdagen, niet meer antwoorden op berichtjes enz.Yep.. sommige werken netjes met een planning, andere laten gewoon iedereen langskomen en laten random klanten naar binnen.
En als het druk is moet je lang wachten, of kom je gewoon niet binnen.
Vind je dat niet een normale reactie, dat die dame iemand belt als er een klant zodanig heibel maakt dat hij de deur er wil uittrappen???Lang verhaal kort.. De dame wilde hem buiten na 10 minuten.. Waarom weet ik niet precies meer.. Maar ze gooide hem buiten, en zijn jas en schoenen achterop
Vervolgens wilde meneer nadat hij zich aangekleed had even de deur eruit trappen
Had nogal een kort lontje.. En dat wist ik eigenlijk wel.. Maar ja.. Je neemt ze mee heh?
Ik kon hem gelukkig nog net meesleuren, want terwijl ik zag dat mevrouw stond te bellen.. Kwamen er al een stel gasten met postuur Larry Wheels onze kant op
Moet je niet hebben dat je klappen krijgt van een stel Roemenen.. Midden in een hoerenbuurt.. Komt niet goed..
En waarschijnlijk ook nog politie erbij ook..
Toevallig je enige post in dit draadje waar ik het grotendeels mee eens ben (laat het white knighten aan de gesubsidieerde reddingsindustrie over, zou ik willen zeggen).En wie gaat vaststellen of een dienst die niet geleverd werd effectief vooraf werd beloofd? Je bent hier als wandelaar het slachtoffer van het feit dat in de sekssector hoofdzakelijk in het zwart wordt gewerkt en in zo groot mogelijke discretie. Wat jij schrijft zou enkel correct kunnen gecheckt worden als je bij ieder dvp-bezoek vooraf een bestelbon invult en tijdens de date aanvinkt wat er al geleverd werd. Maar dat is natuurlijk een giller van formaat.
En wat is 'een dienst'? Wat ga je bv zeggen als een klant onverwacht vlug klaarkomt wanneer de dame zich uitkleedt en de klant nog maar begint aan te raken, en die klant eist zijn geld terug omdat hij niet kan neuken zoals afgesproken? Ik zou zeggen: dan moet hij maar een lelijke uitkiezen he, als hij zo op scherp staat dat hij al schiet van bijna niks. Is géén verzonnen verhaal hoor.
Het belang van een forum is zeker reëel, maar het zwakke punt is dat we meestal de klant niet kennen. Wat er geschreven wordt, moet dus af en toe eens gerelativeerd worden.Daarom is juist voor sekswerk een forum als dit zo belangrijk. De dames die er geen plezier in hebben en er geen energie in willen steken, die brengen we hier voor het voetlicht. Zo helpen we elkaar als wandelaars om de dames met de juiste instelling te vinden en degenen die misbruik van vertrouwen maken te vermijden. Dat is niet alleen fijn voor de wandelaars, maar ook voor de dames die hun vak serieus nemen.
Mee eens.. voor een groot gedeelte hebben we dit aan "ons eigen" gedrag te danken.Heb je enig idee hoeveel fake-afspraken er gemaakt worden? Op de duur zeggen de dames 'kom maar af' en ze denken 'we zullen wel zien'. Nee, niet alle dames zijn netjes correct, maar alle heren toch zeker en vast ook niet. Dames worden dikwijls dag én nacht overstelpt met telefoontjes en berichtjes van gasten die blijven lullen en dingen vragen die bv in een advertentie staan, afspraken maken, niet opdagen, niet meer antwoorden op berichtjes enz.
Nee..Vind je dat niet een normale reactie, dat die dame iemand belt als er een klant zodanig heibel maakt dat hij de deur er wil uittrappen???
Je weet niet meer precies wat de reden was waarom die dame hem eruit wilde na 10 minuten. Dan kan je ook niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van hem er uit te willen. Als die man, met zijn kort lontje, dingen wou die de dame niet had aangeboden, is het maar goed dat de dame hem eruit kieperde. Zal hem leren. En mocht hij een pak slaag gekregen hebben van 'iemand' dan was het misschien dubbel en dik verdiend. Sommige mannen denken echt dat die dames alles maar moeten doen.
Je moet dat soort dingen dus altijd van twee kanten bekijken, en bij zo een ruzie beweert steeds ieder van de twee dat ze gelijk hebben. Maar je was er niet bij zeker...
Wat ik zei was dat er scenario's zijn waarin de klant belazerd wordt, en daar sta ik nog steeds achter, zo eenvoudig is het wel degelijk.Zo eenvoudig is het helaas niet. Als je de mannen hoort wel. Maar hoeveel van die gsten vergeten de vooraf gemaakte afspraken? Willen toch iets doen wat gezegd was dat niet mocht? Op zijn hondjes en stiekem het condoom verwijderen. Denken dat ze de baas zijn omdat ze betaald hebben? Elk geval heeft twee kanten.