Klaarkomen in mond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook toen ik het bericht van MissM las:
is de eerste vraag die opborrelt; ben je altijd zo'n viezerik of heb je een deel van je opvoeding gemist?
Dat laatste stukje was mijn tekst 🤣
Voor de duidelijkheid. Wat dit met opvoeding te maken heeft snap ik niet. Maar ik heb regelmatig seks met iemand die wel eens een scheetje laat. Ik vind dat niet echt lekker natuurlijk, maar met haar is het altijd zo geil dat ik me er niet door laat tegenhouden. Een keer door je neus uitademen en doorlikken.

Laatst bewerkt:
Ik had het hier over mannen die al dan niet keurig gewassen een gangbang bijwonen, op enig moment naar de wc gaan, na het plassen hun pik even nawapperen om de laatste druppels er uit te slaan, mogelijk hun handen nog even wassen maar hun pik niet die dus vervolgens naar urine ruikt en smaakt. Ik vrees dat maar weinig mannen na een plaspauze hun pik reinigen voor ze hem weer een dame aanbieden (handen wassen gaat menigeen al niet goed af).
Ik zag het, maar trek het graag even naar een groter geheel. Handjes wassen schijnt ook lang niet iedereen vanzelfsprekend te vinden. Des te jammer dat veel deuren die toegang tot een toilet(ruimte) geven, naar binnen toe openen.

Terug
Bovenaan Onderaan