Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenManuela Brasschaat ?Ik zoek ook al geruime tijd een dame die deze service aanbiedt. Ik ben slechtziend zonder wagen. Ik zoek specifiek in Antwerpen centrum, Deurne, Berchem of Mortsel, ...
Staat op nummer 1 maar practisch niet mogelijk omdat er te veel bussen in de buurt komen en het risico om dan op een verkeerde te zitten te groot is. Maakte zij maar eens een uitzondering om meer richting Antwerpen centrum te komen.Manuela Brasschaat ?
Greetje in Stabroek . Zie SJIk zoek ook al geruime tijd een dame die deze service aanbiedt. Ik ben slechtziend zonder wagen. Ik zoek specifiek in Antwerpen centrum, Deurne, Berchem of Mortsel, ...
Ik zoek ook zo'n (snel spuiten slikken en wegwezen) adresje, liefst in NBr of Noordelijk Belgie.
Geen uren of zo, sex.
Binnen, betalen, spuiten slikken en tot de volgende keer.
Voorheen kon ik terecht bij Inge / Kelly in Kaatsheuvel, daarna een paar keer bij Greetje in Stabroek geweest.
Beide prima maar helaas zijn ze allebei gestopt...
Iemand een tip?
Red Scarlet in Grobbendonk (Belgie)Ik zoek ook zo'n (snel spuiten slikken en wegwezen) adresje, liefst in NBr of Noordelijk Belgie.
Geen uren of zo, sex.
Voorheen kon ik terecht bij Inge / Kelly in Kaatsheuvel, daarna een paar keer bij Greetje in Stabroek geweest.
Iemand een tip?
Amber, rotterdamIemand nog aanraders omgeving DH/Rotterdam of ergenst oostelijk daaran? Alphen, gouda etc
amber 150 euro voor 30 minuten, toe maar!Amber, rotterdam
https://www.girlsreview.nl/threads/amber-rotterdam.6654/page-3#post-498305
Tiffany, Den Haag
https://www.girlsreview.nl/threads/tiffany-den-haag-voorheen-zoetermeer.9061/
Beide doen ook aan bare.
Silkt ook volgens advertentie https://old.redlights.be/profiel/geisha-5/
Aan de prijzen te zien van Lotte ligt het hoogte extase onvergetelijk moment ergens rond minuut 40-45 (sorry, kon het niet laten)Silkt ook volgens advertentie https://old.redlights.be/profiel/geisha-5/
Lotte - Lynn Somers
Lekker vrijen - Tongzoenen - Pijpen zonder - Slikken mits bijbetaling Een leuke dame levendig en heet, die echt …lynn-somers.be
Greetje is nog steeds aktief hoor ... ze gaat wel op termijn stoppen maar nu nog niet. Zou alleen niet te lang meer wachtenIk zoek ook zo'n (snel spuiten slikken en wegwezen) adresje, liefst in NBr of Noordelijk Belgie.
Geen uren of zo, sex.
Iemand een tip?
Nellie wel eens geprobeerd?Ik zoek dit ook in Amsterdam voor max 50 euro. Helaas weinig (goede) aanbod.
Mocht iemand wat advies hebben voor deze beginner lees ik het graag.
Was dat okay? Zag haar adv op sexjobs, maar kan geen review vinden hier.Nellie wel eens geprobeerd?
Heb ik ook gehad, zoog hem helemaal leeg. Dan portier open en spuugde ze het uit! Daarna bij een tankstation afgezet.In Den Bosch had je ene Kelly een mooie blonde die cardates deed en je voor 50 euro klaar pijpte... ben op zoek naar zo iemand en hoeft wat mij betreft niet te slikken, zolang ze maar door pijpt tot de laatste druppel. Als er aanraders zijn dan hoor ik dat graag.
Ook geweest idd. Ze pijpte me zo lekker dat ik al binnen 3 minuten dreigde klaar te komen. Toen ik vroeg om het even wat rustiger aan te doen zei ze dat dat eigenlijk niet de bedoeling was, maar toen streelde ze toch mijn ballen en trok me langzaam af waardoor het ietsje werd uitgesteld. Uiteindelijk toch lekker in haar mondje klaargekomen.Heb ik ook gehad, zoog hem helemaal leeg. Dan portier open en spuugde ze het uit! Daarna bij een tankstation afgezet.