Voormalig lid 10173
Newbie
Ga vrijdag proberen met Kitty en Fa!Mensen al de duo massage geprobeerd, de tijdelijke actie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa vrijdag proberen met Kitty en Fa!Mensen al de duo massage geprobeerd, de tijdelijke actie?
De duo massage houd wel in als je een uur reserveert dan er gewisseld word na een half uur dus geen twee dames tegelijk ,zo was het bij mij een hele tijd geledenGa vrijdag proberen met Kitty en Fa!
Dat is natuurlijk minder vind ik!De duo massage houd wel in als je een uur reserveert dan er gewisseld word na een half uur dus geen twee dames tegelijk ,zo was het bij mij een hele tijd geleden
Haha. Nope. Maar die ken ik ook.Heeft deze kitty een tattoo "don't touch" op haar buik ?
Inderdaad, had gehoopt op samen.De duo massage houd wel in als je een uur reserveert dan er gewisseld word na een half uur dus geen twee dames tegelijk ,zo was het bij mij een hele tijd geleden
Klopt.
Best hun website in het oog houden! Ze verhuizen omdat de verwarmingskosten daar de pan uit swingen! Tja waar niet hè!Weet er iemand wanneer ze nu verhuizen naar Boom ?
Voor 150€ kan dit.Zou kitty ook sex aanbieden voor evt meer geld?
PAKKET 150 € IS AL INCL. Wel geen anaalVraagt ze voor 69 ook extra geld?
Klopt. 150 €/uur incl. TZ, PZC, 69, NMCPAKKET 150 € IS AL INCL. Wel geen anaal
Thanks, binnenkort weer eens proberen en kijken of ze ook half uur wilt alles erop en eraanKlopt. 150 €/uur incl. TZ, PZC, 69, NMC
Als ge ne premature ejaculator zijt, rap kunt douche en massage ma bijzaak vindt kunt ge ook formule kiezen 15min ....dan ist ma 25€ zonder drankThanks, binnenkort weer eens proberen en kijken of ze ook half uur wilt alles erop en eraan
Ze zuigt inderdaad door (niet slikken). Qua pijpen toppertjeKan je in haar mondje komen, zuigt ze door bij het klaarkomen? (slikken hoeft niet)
Dan zal het gesloten zijn zeker http://saengthong.be/#indexWeet er iemand of je een afspraak op zondag kan maken bij Kitty?
Ik heb net het salon gebeld maar er nam niemand op.