- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/asian-girl_8352329
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
In mijn gang langs oudere Chinese dames kwam ik vandaag bij Kitty terecht. Althans, ik reageerde op de advertentie van Kitty ( https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/asian-girl_8352329 ) maar de dame die ik trof in hetzelfde appartement waar ik eerder deze week van Sasa mocht genieten leek niet op de foto's.
Dat was in dit geval niet erg. IK vond haar aantrekkelijker. Leeftijd 50+, mooie B-borstjes met lekkere tepels en een klein buikje. Ook in dit geval liep de conversatie via een vertaal app en dat was toch wel vervelend. Ik wilde maar 30 minuten, maar net voor het hoogtepunt pakte ze de app om me te vragen of het geen vol uur kon worden. Letterlijk en figuurlijk een afknapper.
Het was de standaard routine: Onmiddellijk tongzoenen bij binnenkomst, opwrijven, uitkleden, de beruchte doekjes, 69, en een paar standjes. Klaar, nog een lekkere tongzoen, dit keer geen douche en wegwezen.
Intiem krijgt maar 3 sterren vanwege de onderbreking met de vertaal app.
Dat was in dit geval niet erg. IK vond haar aantrekkelijker. Leeftijd 50+, mooie B-borstjes met lekkere tepels en een klein buikje. Ook in dit geval liep de conversatie via een vertaal app en dat was toch wel vervelend. Ik wilde maar 30 minuten, maar net voor het hoogtepunt pakte ze de app om me te vragen of het geen vol uur kon worden. Letterlijk en figuurlijk een afknapper.
Het was de standaard routine: Onmiddellijk tongzoenen bij binnenkomst, opwrijven, uitkleden, de beruchte doekjes, 69, en een paar standjes. Klaar, nog een lekkere tongzoen, dit keer geen douche en wegwezen.
Intiem krijgt maar 3 sterren vanwege de onderbreking met de vertaal app.