- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Rond het middaguur viel mijn oog op deze wat oudere blonde dame. Oogcontact, praatje aan de deur en naar binnen. Eerste bezoekje, dus het instaptarief van 40 euro gekozen. Pzc is 20 extra, anaal 30. Kitty vertelde me dat ze 43 was en sinds kort in de Doubletstraat werkt. Waarschijnlijk heeft ze eerder in de Geleenstraat gewerkt. Ze werkt in de vroege shift tot 18 uur.
Vriendelijke dame met aardig grote naturel borsten. Ze communiceert in hongaars, duits of engels. In mijn geval een leuk mengelmoesjepijpen is goed en ze is nog redelijk strak. Ze liet zich kort beffen, maar dat kan veranderen bij een herhaalbezoek. Jammer dat de buurvrouw op de deur klopte en bleef kloppen... Iets over nieuwe gordijnen van de huisbaasnieuwe ronde zonder tijdsdruk. Een bevredigend bezoek met herhalingsgevaar.
Vriendelijke dame met aardig grote naturel borsten. Ze communiceert in hongaars, duits of engels. In mijn geval een leuk mengelmoesjepijpen is goed en ze is nog redelijk strak. Ze liet zich kort beffen, maar dat kan veranderen bij een herhaalbezoek. Jammer dat de buurvrouw op de deur klopte en bleef kloppen... Iets over nieuwe gordijnen van de huisbaasnieuwe ronde zonder tijdsdruk. Een bevredigend bezoek met herhalingsgevaar.
Laatst bewerkt: