Voormalig lid 6167
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/kira/?iid=41413
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onlangs MW weer eens bezocht na lange tijd. De meeste dames die er nu werken ken ik dan ook niet, dus op gevoel voor Kira gegaan.
Na een prettige ontvangst zoals ik die nog kende in Weert heb ik Kira ontmoet. Een mooie, Belgische dame met pit. Ze ziet er prachtig uit en is mooi versierd met inkt en een paar piercings. Een vriendelijke en slimme dame die meteen duidelijk is over haar grenzen.
Aangezien ik altijd respectvol omga met anderen was dat voor mij niet meer dan logisch. We hadden vervolgens een fijn uurtje samen. De massage was goed; lekker stevig en veel B2B. Daarnaast ook een leuk gesprek.
Ze wist de spanning dusdanig op te bouwen dat ik eerder kwam dan we allebei gepland hadden. Tjsa, dan is dat zo.
Het was dus een geslaagde ontmoeting en ik ga zeker nog eens terug.
Overigens gaf zij aan dat je bij een gewone B2B de dame niet meer actief aan mag raken..? Dat zou dan anders zijn dan in het verleden. Voor haar was het in ieder geval geen probleem dus ik ben tevreden huiswaarts gekeerd.
Na een prettige ontvangst zoals ik die nog kende in Weert heb ik Kira ontmoet. Een mooie, Belgische dame met pit. Ze ziet er prachtig uit en is mooi versierd met inkt en een paar piercings. Een vriendelijke en slimme dame die meteen duidelijk is over haar grenzen.
Aangezien ik altijd respectvol omga met anderen was dat voor mij niet meer dan logisch. We hadden vervolgens een fijn uurtje samen. De massage was goed; lekker stevig en veel B2B. Daarnaast ook een leuk gesprek.
Ze wist de spanning dusdanig op te bouwen dat ik eerder kwam dan we allebei gepland hadden. Tjsa, dan is dat zo.
Het was dus een geslaagde ontmoeting en ik ga zeker nog eens terug.
Overigens gaf zij aan dat je bij een gewone B2B de dame niet meer actief aan mag raken..? Dat zou dan anders zijn dan in het verleden. Voor haar was het in ieder geval geen probleem dus ik ben tevreden huiswaarts gekeerd.