Recensie Kira, Kortrijk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

saskyto

Vaste klant
170
23/08/22
662
20
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xx-kira.html
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ontvangen in een chique appartement in centrum Kortrijk door de dame vanop de foto's. Ze droeg een heel oversized t-shirt wat eigenlijk al een red flag had moeten zijn want dat betekent meestal dat ze iets verstoppen. Dame zag er ook belange geen 23 uit maar eerder 33, maar ik liep zo geil als een hond dus niet bij nagedacht en naar binnen gevolgd. €100 betaald voor 40 minuten, ze vroeg mij om mij uit te kleden terwijl zij dit ging gaan wegleggen. Toen ze terugkwam en haar kleren uitdeed (na het eerst extreem donker te maken) was mijn zin meteen over. Borsten die tot aan haar navel hingen met daaronder echt een hangbuik. Het was natuurlijk ondertussen al te laat dus heb ik een poging gedaan om gewoon gepijpt te worden (moest perse met condoom terwijl er op voorhand zonder afgesproken was, maar bon) en niet teveel naar dat lijf te kijken. Toen dit niet echt lukte (mede ook omdat de dame om de 5 seconden aan het zuchten was) heb ik maar gevraagd om me even te masseren maar dat was ook alles behalve een succes. Uiteindelijk na een kwartiertje zeer ontevreden vertrokken. Puur weggesmeten geld.

Het is jammer van uw centen maar applaus dat je stapt gezet hebt om er te gaan ondanks het gebrek aan ervaringen.
Ik zou zeggen voor de toekomst met nieuwe profielen steeds voorzichtig om te gaan en een paar weken over laten gaan om te zien of ze blijven hangen. Beschrijving heel kort is zelden een goed teken. En eerlijk gezegd denk ik niet dat dit profiel lang op redlights zal staan.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan