Recensie Kira, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dieselmeistro

Newbie
21
14/08/22
30
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2586497-kira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst afgesproken met Kira in Amsterdam.
Mijn ervaring was in één woord: heerlijk!
Ze is een hele relaxte meid, erg slim, positief en communicatief.
Engels is niet top, maar je kan prima een gesprekje voeren.
Inzet was top, heel vriendelijk en postitief, en vanaf eerste moment klopt het gewoon.
Haar borsten gecomplimenteerd, want die zijn tegen verwachting in echt, wat een toppers!
Dat compliment kreeg ze wel vaker :)
Eerst even kort samen gedouched, mooie starter.
Zoenen volle bak erin, ook met tong.
Pijpen was gewoonweg top, echt super.
Intiem heb ik daarna maar kort kunnen doen nog, ik stond al op springen.
Kira, super bedankt voor een heerlijke afspraak!

Edit: ze geeft een beetje het 'buurmeisje' gevoel, om de categorie wat af te bakenen.

Laatst bewerkt:
En toch....ik geloof Diesel's observatie wel, maar het meisje op foto 1 t/m 3 lijkt een kleinere boezem te hebben dan die op foto 4.

De opgegeven D matched met foto 4, maar zou ze dat echt zijn? Waarom dan haar gezicht er niet op?

En bij een eerste blik op foto 1/2/3 kun je weer twijfelen over de echtheid en grootte.

Maar als Diesel en zijzelf het zeggen zal het waarschijnlijk wel zo zijn. Dan zijn het misschien gewoon wat matige foto's van een in het echt mooiere dame.
Benieuwd naar een tweede recensie!

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2586497-kira
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben letterlijk net terug van een afspraak met Kira n.a.v. de recensie van vanmorgen.

Eerst vanmorgen via whatsapp contact met haar opgenomen. Ging erg makkelijk, ze was erg vriendelijk. Moest wel alles telkens bevestigen, kreeg adres door in Amsterdam. Daar aangekomen moest ik een bericht sturen. Toen kreeg ik de vraag of ik een foto wilde maken van de deur van de portiek. Gedaan, toen kreeg ik het juiste huisnummer door (dus let op, het huisnummer dat je eerder krijgt is niet het juiste nummer).

Eenmaal binnen was ik blij verrast. Het is een ontzettend mooie dame. Het is zeker de dame van de foto's en in het echt is ze nog veel mooier. Eerst even snel douchen en toen de kamer in. Zij trok haar kleren uit. Ze heeft 2 joekels van borsten. Ze voelen echt en zijn heerlijk zacht, maar hangen absoluut niet. Ze zijn gewoon perfect. Ik kreeg gelijk een lekkere tongzoen. Deze dame ruikt heerlijk en zoent heerlijk. Het begon echt helemaal top. We lagen samen op het bed op de grond te zoenen, ik vroeg nog of ik alvast met een uurtje kon verlengen, maar dat ging niet. Ze had het erg druk zei ze. Ze begon te pijpen zonder condoom wat prima was. Al merkte ik wel dat als het aan haar lag ik zo snel mogelijk klaar kwam.

Ze deed al vrij snel het condoom om. Cowgirl (mijn favoriet) wilde ze niet, ging niet, ze was moe ofzo, geen idee, maar ze na 10 seconden stapte ze er al af. Even doggy gedaan, is niet mijn favoriet, dus snel over in missio. Toen even gestopt en gevraagd of ze nog even wilde pijpen. Dat wilde ze wel, maar ze deed er een soort dettol ofzo over, in ieder geval brandde het als een gek. Toen ik haar daarna zoende proefde ik ook een rare smaak. Ik merkte aan alles dat ze het zo snel mogelijk af wilde maken, dus in missio afgemaakt. Ik was een kwartier binnen en ze wilde me alweer de douche insturen. Uiteindelijk nog een kwartier gekletst op de rand van het bed, toen gedoucht en naar huis. Ik was uiteindelijk ruim een half uur binnen.

Dit is toch weer een bevestiging voor mij dat ik beter naar massagesalons of privéhuizen kan gaan. Ik heb daar een leukere klik met de dames en ik vind de sfeer fijner. Ik had ook het idee dat er iemand in de kamer naast ons zat. Toch geen fijn gevoel als je daar zo bezig bent. Voor mij geen herhalingsgevaar, al is het wel één van de mooiste dames (zo niet de mooiste) die ik ooit bezocht heb.
Moet extra betalen als PZC?
nee. Ik vroeg het nog expliciet via de app en ze stuurde terug 'is incl'

still lucky, now already 250 for 1 hour, fucking inflation 😂 ...

I think she was indeed too popular. The other person in the room, probably Kira who receives at the same address.

I'm yet to visit the both of them, seems like the best to do now is early in the morning for 45mn 200e...

Terug
Bovenaan Onderaan