Heb er nog maar eens een beetje ongezoute mening als reactie op gegeven...
Het probleem is dat dames reviews aan of uit kunnen zetten, krijg je 3 slechte reviews, zetten ze het uit.
Dit is nou exact waarom ik over het algemeen geen reviews schrijf op kinky.
Het is niet aan jullie om mij een mening op te leggen of aan welke voorwaarden die mening moet voldoen.
Uiteraard moet er wel gechecked worden of ik een echt persoon ben, maar als dat zo is moet ik toch gewoon 5 sterren kunnen geven?
Als er meer reviews zijn voor een dame en iemand geeft een 2 vanwege een mindere ervaring, dan corrigeert de score vanzelf, dit moet ook gewoon kunnen.
Je geeft hiernaast een voorbeeld dat op mij niet van toepassing is met alle diensten aangevinkt.
De geloofwaardigheid van jullie review systeem is niet hoog omdat jullie veel te makkelijk negatieve reviews weghalen. En daarnaast alleen op verzoek van de dame reviews wel of niet toestaan.
De waarde voor mij als klant van dames van plezier is daarom miniem. Ik wil gewoon weten of een dame de moeite waard is, nu zie je alleen hoge reviews of afgesloten review pagina's en weet je dus nog niets.
Wil je meer geloofwaardigheid? zet dat reviews bij iedere dame open, en laat mensen hun oprechte mening delen en haal vooral niets weg of tegen. Tenzij het valse reviews zijn.
Het is over het algemeen vaak ter sprake gekomen dat wij als wandelaar niet betalen aan kinky en er dus makkelijker naar de dames geluisterd wordt.
We moeten elkaar toch gewoon kunnen informeren over mensen die de boel lopen te flessen. Neem mijn laatse wallen ervaring, als die dame hier had geadverteerd had het een absolute oprechte 1 ster review geweest.
Zorg dat commerciel belang niet meetelt met de reviews, Dan zal de geloofwaardigheid stijgen.
Mvg
Dsan