Algemeen Kimnl, Tilburg (algemeen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al ervaring met Alexia?

 
De lekkerste tieten ever in mij ogen super mooie dame misschien volgende keer voor jou ina proberen slank mooi iets wat afstandelijk maar hele knappe dame spreekt alleen geen nederlands
Hoe zien die eruit dan? Ik heb haar wel eens zien lopen, maar is al wat ouder toch? Vond haar niet heel aantrekkelijk maar haar borsten wil ik wel eens voelen en zien als ze zo mooi zijn.
 
Ja een keertje geweest grote borsten vergelijkbaar met senna ze is iets voller leuke dame goede massage..toch gaat mijn voorkeur uit naar senna die geeft echt de beste sensuele geile massage.

Iemand zich al aan een duo gewaagd met senna en Mia?
ja, ik. Was goddelijk! Dames wisselen heerlijk af tussen over je lichaam heen glijden en je zaakje verwennen. Enige minpuntje is dat ze (vooral in het begin) onderling kletsten over ditjes en datjes. Ik vind Senna de knapste en lekkerste. Mia is er inmiddels niet meer. Ik kwam uiteindelijk klaar doordat Mia op hoog tempo aan mijn pik trok, terwijl Senna met haar borsten in mijn gezicht hing.
 
Je betaalt niets van te voren. Je gaat naar binnen en vraagt of de dames zich voorstellen. Heb je met niemand een klik dan zeg je vriendelijk. Sorry ik kom een andere keer terug.
Ik had een afspraak, maar de bewuste dame had zich afgemeld net voor het moment dat ik binnen kwam.
Kreeg ook een andere dame voorgesteld, maar heb daarvoor bedankt.
Andere keer beter.
 
Is wel bijzonder. Ik heb helemaal geen vervelende ervaringen bij KimNL Tilburg. Met vestiging Rotterdam heb ik geen ervaring, dus kan ik niks over zeggen.

Er kan wel eens een masseuse bij zitten waar ik geen klik mee heb, maar de meeste dames krijg je een heerlijke massage van en zijn ook prima in de omgang. De salon is opgeruimd en schoon.
Ook de gastvrouwen zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Lijkt dat ik reclame maak voor de salon, maar ik kan me niet vinden in de opmerkingen van voorgaande Posts.
Bij welke ben je allemaal geweest dan? Heb je daar ook reviews van geschreven?
 
Ik heb in de afgelopen periode zowel Alexa als Isabella als Dolly mogen ' proeven' (ik weet het, ik kom er te vaak!).

Alexa: niet mijn type qua lichaamsbouw, wel flinke borsten (Senna-liefhebbers vinden haar wellicht ook leuk, maar ik snap dat Senna leuker is!) en vind haar ook niet de knapste. Ze is wel heel lief, aardig, plezant in de strelingen. Massage is het niet echt te noemen. Biedt extra's aan, heb ik geen gebruik van gemaakt.

Isabella: Mooi lichaam, volle rondingen. Zeer slecht Engels dus moeilijk te begrijpen. Is Italiaanse. Massage was erg vluchtig. Biedt makkelijk extra's aan, waar snel op overgegaan werd. Kan enorm goed pijpen, sex daarna ook niet onprettig. Naderhand veel gewauwel over dat mannen vreemd gaan en wat ze er wel niet van vond - sorry, daar heb ik op zon moment weinig behoefte aan!

Dolly: vrolijke dame, ijs moet wel even gebroken worden, maar inderdaad: ze blijft wel wat op afstand. Massage was meer beetje aaien, daarna met borsten ' aaien'. Leuke verschijning om te zien, maar geen klik.
 
Ik heb in de afgelopen periode zowel Alexa als Isabella als Dolly mogen ' proeven' (ik weet het, ik kom er te vaak!).

Alexa: niet mijn type qua lichaamsbouw, wel flinke borsten (Senna-liefhebbers vinden haar wellicht ook leuk, maar ik snap dat Senna leuker is!) en vind haar ook niet de knapste. Ze is wel heel lief, aardig, plezant in de strelingen. Massage is het niet echt te noemen. Biedt extra's aan, heb ik geen gebruik van gemaakt.

Isabella: Mooi lichaam, volle rondingen. Zeer slecht Engels dus moeilijk te begrijpen. Is Italiaanse. Massage was erg vluchtig. Biedt makkelijk extra's aan, waar snel op overgegaan werd. Kan enorm goed pijpen, sex daarna ook niet onprettig. Naderhand veel gewauwel over dat mannen vreemd gaan en wat ze er wel niet van vond - sorry, daar heb ik op zon moment weinig behoefte aan!

Dolly: vrolijke dame, ijs moet wel even gebroken worden, maar inderdaad: ze blijft wel wat op afstand. Massage was meer beetje aaien, daarna met borsten ' aaien'. Leuke verschijning om te zien, maar geen klik.
Over Isabella: pijpen zonder mogelijk? Extra kosten? En wat is enorm goed pijpen, vertel:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan