Voormalig lid 21184
Newbie
De lekkerste tieten ever in mij ogen super mooie dame misschien volgende keer voor jou ina proberen slank mooi iets wat afstandelijk maar hele knappe dame spreekt alleen geen nederlands
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe lekkerste tieten ever in mij ogen super mooie dame misschien volgende keer voor jou ina proberen slank mooi iets wat afstandelijk maar hele knappe dame spreekt alleen geen nederlands
Chloe doet het erg leuk en geil, vooral onder douche! Er is mij niets extra's aangeboden, maar daar kom ik ook niet voor.
Ik neem aan dat deze dame direct haar biezen kan pakken bij kimnl. Daarnaast is het heel slecht van dit bedrijf dat ze dit niet correct oplossen.De middag de gok genomen voor KIMNL Rotterdam
Meestal gaat het goed maar Katja en Zoe waren er niet.
Dunya was er, klein van stuk marokkaanse uit Belgie zei ze.
120 1 x sex
150 2 x was afgesproken
2 keer apart genomen na voorstelronde om alles duidelijk af te spreken
Zoenen beffen kon allemaal.
Eenmaal op de kamer werd er niet gezoend en wilde ze alleen doggy en stopte ze elke keer. Nou fijn, klaargekomen, zou massage volgen (want 1 x afgesproken)
Zei ze opeens nee 1 x is €150.
Nou ik die gastvrouw erbij roepen, ik had net gepind dus had geen wissel, teveel betaald. Ik had ook een uur geboekt en halfuur binnen geweest.
Ze liep uit de kamer en schelden k* dit k* dat en lachen en uitschelden…
Uiteindelijk €25 terug gekregen van de gastvrouw voor de halfuur.
Dunya liep nog te schelden en te gieren lachen brullen, bel de politie maar je kan me niks maken etc.
Mannen.. bespaar jezelf de hoofdpijn, helaas zijn er geen goede salons in Rdam.
Ik kan wel Katja en Zoe oprecht aanraden. Deze dames zijn top.
Dunya is een typisch marokkaans/arabisch meisje vrij jong en denkt dat ze onaantastbaar is
Helaas toch opgelicht in deze toko.
Ik neem aan dat deze dame direct haar biezen kan pakken bij kimnl. Daarnaast is het heel slecht van dit bedrijf dat ze dit niet correct oplossen.
Slechte salon , ook in Tilburg slechte ervaring gehad , wel bij de receptie aangegeven , word niets mee gedaan slechte masseuses slechte gastvrouwen ….helaas
Is wel bijzonder. Ik heb helemaal geen vervelende ervaringen bij KimNL Tilburg. Met vestiging Rotterdam heb ik geen ervaring, dus kan ik niks over zeggen.
Er kan wel eens een masseuse bij zitten waar ik geen klik mee heb, maar de meeste dames krijg je een heerlijke massage van en zijn ook prima in de omgang. De salon is opgeruimd en schoon.
Ook de gastvrouwen zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam.
Lijkt dat ik reclame maak voor de salon, maar ik kan me niet vinden in de opmerkingen van voorgaande Posts.
Hallo ik ben Dunya een vrolijk klein en stout meisje. Met een beetje attitude misschien maar zeker ook lief en ik weet wat ik waard ben. Als je met mij op de kamer ben mag je je jezelf gelukkig prijzen dat ik stoute diensten verricht. Wat ik jammer vind is dat door je frustratie mij in een negatief daglicht plaatst. Afspraak tussen ons is bindend en daar wijk ik niet van af.
Ik snap het even niet. Die 120 of 150 euro die je betaalde was dat boven op de prijs vd massage of was dat inclusief de massage? Want een massage is 125 euro minimaal.De middag de gok genomen voor KIMNL Rotterdam
Meestal gaat het goed maar Katja en Zoe waren er niet.
Dunya was er, klein van stuk marokkaanse uit Belgie zei ze.
120 1 x sex
150 2 x was afgesproken
2 keer apart genomen na voorstelronde om alles duidelijk af te spreken
Zoenen beffen kon allemaal.
Eenmaal op de kamer werd er niet gezoend en wilde ze alleen doggy en stopte ze elke keer. Nou fijn, klaargekomen, zou massage volgen (want 1 x afgesproken)
Zei ze opeens nee 1 x is €150.
Nou ik die gastvrouw erbij roepen, ik had net gepind dus had geen wissel, teveel betaald. Ik had ook een uur geboekt en halfuur binnen geweest.
Ze liep uit de kamer en schelden k* dit k* dat en lachen en uitschelden…
Uiteindelijk €25 terug gekregen van de gastvrouw voor de halfuur.
Dunya liep nog te schelden en te gieren lachen brullen, bel de politie maar je kan me niks maken etc.
Mannen.. bespaar jezelf de hoofdpijn, helaas zijn er geen goede salons in Rdam.
Ik kan wel Katja en Zoe oprecht aanraden. Deze dames zijn top.
Dunya is een typisch marokkaans/arabisch meisje vrij jong en denkt dat ze onaantastbaar is
Helaas toch opgelicht in deze toko.
Massage dus kamer was €125 uurIk snap het even niet. Die 120 of 150 euro die je betaalde was dat boven op de prijs vd massage of was dat inclusief de massage? Want een massage is 125 euro minimaal.
zo ver ik weet is ze gestopt. ze heeft haar eigen zaak geopend in een andere branchWeet iemand of Chloe is gestopt met masseren in Tilburg? En zo ja, of ze misschien naar een andere salon is gegaan?
Ja een keertje geweest grote borsten vergelijkbaar met senna ze is iets voller leuke dame goede massage..toch gaat mijn voorkeur uit naar senna die geeft echt de beste sensuele geile massage.Iemand al eens bij Mia geweest?
Mia TB - Kim Nederland
Hey Schat! Ik ben Mia, een hele sexy en gezellige Nederlandse dame van midden 40 jaar. Ik heb mooi lang honingblond haar, volslank figuur en een heerlijke natuurlijke H-cup. Met mijn jarenlange ervaring met ontspanning en tantra massages weet ik alle erogene zones goed te vinden en zal er dan...www.kimnl.nl
Iemand zich al aan een duo gewaagd met senna en Mia?Ja een keertje geweest grote borsten vergelijkbaar met senna ze is iets voller leuke dame goede massage..toch gaat mijn voorkeur uit naar senna die geeft echt de beste sensuele geile massage.
absolutely fantasticany experience of this lady?
Janette TB - Kim Nederland
Lieve heren, Ik ben een hoge klasse schoonheid! Heel klein, maar fijn zeggen ze... Ik heb jaren ervaring in deze wereld! Mijn massages zijn professioneel en van kwaliteit! Tijdens mijn massage laat ik je eerst lekker ontspannen, en daarna bouw ik alles op! Mijn specialiteit is Tantra, omdat ik...www.kimnl.nl
Already shared, look aboveany experience of this lady?
Janette TB - Kim Nederland
Lieve heren, Ik ben een hoge klasse schoonheid! Heel klein, maar fijn zeggen ze... Ik heb jaren ervaring in deze wereld! Mijn massages zijn professioneel en van kwaliteit! Tijdens mijn massage laat ik je eerst lekker ontspannen, en daarna bouw ik alles op! Mijn specialiteit is Tantra, omdat ik...www.kimnl.nl
Hi,hoi ik ben al even niet meer geweest hier en vroeg me af welke van deze dames volgens jullie nu beter scoort, desi, eva, jamie, ciara. amy, priscilla. ze zijn alllemaal morgen aanwezig. eva is de eniste waar ik eerder ben geweest 2 jaar terug toen ik er voor het eerst binnen stapte,
Heeft iemand een idee waar deze Sandra is gebleven? Pm mag. Zou haar graag nog eens bezoeken.Vandaag bij Sandra geweest dat was echt heerlijk respectvol en netjes behandeld en heerlijk genoten van haar mooie grote borsten en ze geniet er echt van als je haar stevig neemt ze vertelde me dat haar specialiteit sm is denk dat ik dat is ga proberen