WHEM Kimmy / Jessy Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SonnyRocket

Newbie
19
12/07/22
15
3
Iemand bij onderstaande dames al geweest? Foto's lijken me echt, wat meestal met die Aziatische vrouwen soms een ontgoocheling kan zijn... Trio lijkt me wel leuk.


 
Ben vandaag bij het Thaise duo in Middelkerke geweest voor 30 minuten trioseks (200 euro voor halfuur met pzc). Dik in orde. Vriendelijke ontvangst zonder meer weliswaar. Eerst hebben ze me om beurten gepijpt. Belangrijk: als één van de twee bezig is daarmee blijft de andere niet stil. Tepelzuigen, massage ballen, knuffels. Eerste neukpositie één van de 2 on top. Lekker strak Thai kutje. moest opletten niet direct te spuiten. De tweede begon tegelijk mijn lijf te kussen.
Dan gewisseld van "partner" in missionaris. terwijl ik steeds harder neukte begon de tweede eerste mijn ballen te likken en daarna anaal te vingeren (vind ik leuk, ik ben bi). Tegelijk mocht ik om beurten bij beide dames tepelzuigen. Kon mij niet meer inhouden en daar kwam de lading na 25min. Dan nog 5 min geknuffeld. Communicatie in Engels is basic maar ok.
Momenteel zijn ze niet meer in Middelkerke en gaat het duo naar Nieuwpoort. Even van de radar, hopelijk niet voor lang.
Voor herhaling vatbaar. Was wat uitgekeken op de Latina's de laatste tijd.
 
Ik ben bij Kimmy geweest. Ik had 120 betaald inclusief pijpen zonder. Het pijpen was goed en intiem was ook heel fijn. Toen zaten ze in Nieuwpoort. Ik wou ook wel eens een trio. Jammer dat ze niet bij de deur zijn. Ik was toevallig aan zee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan