Recensie Ana Verversrui 22/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaikkezelf

Vaste klant
Forumpionier
123
02/07/21
185
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens naar Rodica in Brussel gegaan - waar ik alleen nog kom voor haar overigens. Aangezien ik haar al een hele tijd ken heb ik telkens een goeie GFE. Alleen spijtig dat ik véél te snel klaar kwam, maar een goeie babbel achteraf maakt veel goed. Daarna toch maar afgezakt naar mijn geliefde SKW waar ik Ana hoopte aan te treffen. Ben niet zeker van haar 'artiestennaam' want ik ken haar eigenlijk al een beetje via een heel andere weg en ben dus alleen zeker van haar echte naam. Het was dus voor mij de eerste keer bij haar op haar werkplek. Eigenlijk wilde ik alleen maar wat teasen, maar werd toch danig opgewonden door haar mooie lichaam dat ik vroeg om sex te hebben. Geen probleem voor haar, alleen vroeg ze om het condoom niet meer aan te raken nadat ze het had aangebracht. Dat vond ik wel vervelend, ik heb de gewoonte om mijn gerief nog een beetje in stelling te brengen vooraf. Daarom maar gevraagd om het af te maken met een standje 69, wat ook heel leuk was. Ana is gewoon een heel vriendelijke dame waarmee het leuk vertoeven is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan