Recensie Kimmy, Arnhem (vh Oss) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
243
25/09/22
205
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6939782-kimmy
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
- Foto's spraken mij aan.
- Vlot enthousiast contact via WA.
- Deur geopend door superslanke dame van de foto's in Eva kostuum.
- Hoofdhaar los zoals op de foto's.
- Licht behaarde getrimde poes.
- Knoerten van tepels op kleine natuurlijke borsten.
- Na enig protest toch mijn favoriete standje ingenomen om af te trappen. Binnen één minuut merk ik dat ze er van geniet en haar poes meer richting mij duwt. Ze komt binnen erg korte tijd en orgasme wordt iets gestoord door rondlopende vriendin in huis.
- Ik geniet van de stoppels op haar benen.
- Neuken in 2 standjes.
- Beetje nababbelen.

Ze vertrekt vandaag naar een andere locatie.

Als het mij lukt ga ik zeker terug.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6939782-kimmy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De dame is degene van de foto, qua lichaam en uiterlijk fantastisch, precies waar ik van hou: mooi slank, kleine borsten met lekkere dikke tepels.

Daar houdt het qua positivisme echter op. Had voor een uur geboekt, GFE zou volgens de bekende website bij de prijs in zitten. Maar daar zit deze
mevrouw niet op te wachten, ze wi je zo snel mogelijk weer de deur uitwerken. Zoenen, strelen en elkaar lekker opgeilen is er niet bij. Zodra ze de kans zien begint ze aan je pik te trekken, snel een rubber eromheen en dan als een gek zonder gevoel pijpen.

Dan een klodder glijmiddel erop, gaat ze op je zitten met het doel je zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Als je, zoals ik gewend ben bij GFE, het was langzaam aan wilt doen begint ze een discussie dat het zo niet werkt. Je boekt een uur maar het is niet de bedoeling je orgasme uit te stellen, en zodra je klaarkomt mag je weer vertrekken.

Deze dame is enkel goed voor een vluggertje, boek absoluut geen uur bij haar. Voor mij zeker geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
De dame is degene van de foto, qua lichaam en uiterlijk fantastisch, precies waar ik van hou: mooi slank, kleine borsten met lekkere dikke tepels.

Daar houdt het qua positivisme echter op. Had voor een uur geboekt, GFE zou volgens de bekende website bij de prijs in zitten. Maar daar zit deze
mevrouw niet op te wachten, ze wi je zo snel mogelijk weer de deur uitwerken. Zoenen, strelen en elkaar lekker opgeilen is er niet bij. Zodra ze de kans zien begint ze aan je pik te trekken, snel een rubber eromheen en dan als een gek zonder gevoel pijpen.

Dan een klodder glijmiddel erop, gaat ze op je zitten met het doel je zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Als je, zoals ik gewend ben bij GFE, het was langzaam aan wilt doen begint ze een discussie dat het zo niet werkt. Je boekt een uur maar het is niet de bedoeling je orgasme uit te stellen, en zodra je klaarkomt mag je weer vertrekken.

Deze dame is enkel goed voor een vluggertje, boek absoluut geen uur bij haar. Voor mij zeker geen herhalingsgevaar.
Bedankt voor je recensie! Had haar ook hoog op mijn lijst staan en wou aankomend weekend afspraak maken ga die nu wel cancellen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan