WHEM Kimmie, Dieren (voorheen Nijmegen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je op mager/skinny valt dan is een dame met de perfecte maat al snel iets voller. Deze opmerking verdient Anouk eigenlijk niet, tenminste kan me niet voorstellen dat ze hier vrolijk van wordt.

Als je op mager/skinny valt dan is een dame met de perfecte maat al snel iets voller. Deze opmerking verdient Anouk eigenlijk niet, tenminste kan me niet voorstellen dat ze hier vrolijk van wordt.
Vandaag bij haar geweest. Ze is volledig mijn type en is idd een beetje mollig. Heeft buikje maar niet storend. Lekker natuurlijke borsten een een goed gezette kont. De massage was van minuut 1 zalig. Soms trekt ze er iets te heftig aan maar ik kan het klaar komen perfect uitstellen. Kortom topmsssage met een leuke meid. Ik ga zeker ooit terug

Vorige week een massage gehad van Anouk. Zoals voorgaand recensie al aangeven, het is een topmeid in optima forma! Een lichaam met alle rondingen op de juiste plek (yep Anouk, je hebt heerlijke natural titties 😉) en ze weet een lekkere tease massage te geven. Ze heeft alle verwachtingen waar gemaakt en ik zal zeker nog eens terug komen!

Vorige week een massage gehad van Anouk. Zoals voorgaand recensie al aangeven, het is een topmeid in optima forma! Een lichaam met alle rondingen op de juiste plek (yep Anouk, je hebt heerlijke natural titties 😉) en ze weet een lekkere tease massage te geven. Ze heeft alle verwachtingen waar gemaakt en ik zal zeker nog eens terug komen!
Is en blijft een heerlijke topper die Anouk. Hele mooie borsten, misschien wel de mooiste "naturel tits" die ik ooit heb gevoeld. En daarbij wat je ziet is wat je krijgt, ongeremd en eerlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan