WHEM Kimmie, Dieren (voorheen Nijmegen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag weer eens bij Anouk geweest. Heerlijke meid en heerlijk uurtje gehad. Lekker in de Jacuzzi begonnen, altijd fijn zo'n dame met de rondingen op de juiste plaats onder water te voelen. Vooral die mooie ronde billen glibberen zo lekker. Daarna de mat op waar het feest helemaal begon, echte lieve meid ook. Voldaan het pand weer verlaten.

Tot nu toe 2x deze prachtige dame bezocht. 1 van de weinige dames die gewoon zich zelf is. Wat je ziet is wat je krijgt. Een mooie dame heerlijk figuur met een paar super mooie natuurlijke borsten. Nog mooier is haar binnenkant. YM mag blij zijn dat ze nog zo'n dame in dienst hebben. Anouk gaat voor kwaliteit waarin ze niet vergeet bij de juiste klik om ook zelf te genieten. Haar super gekozen playlist bouwt de massage prima op, daarbij gouden handjes als je echt van een goie massage houdt. Mij heeft ze twee x zover gekregen om mij helemaal over te geven aan haar. Ik hoop je snel weer te bezoeken. Je bent een topper ;)

Heerlijke meid, vorig jaar bezocht. Een heerlijk vol lichaam met inderdaad een perfecte kont. Met dat zachte lijf was het een geweldige body to body massage. Ze bood ook extra's en heb voor PMC gekozen (ze zei geen zonder te doen). Was helaas de tijd van de maand, dus heb haar helaas niet geproefd of intiem, staat zeker op de agenda om een keer in te halen, want haar poes was een prachtig uitzicht toen zij mij in positie 69 heftig pijpte. Wel iets te heftig naar mijn smaak. Ik ben meer van zacht en rustig. Klik was erg goed - moesten erg lachen dat er een mooi touwtje uit haar flamoes hing :) Kon de pret niet drukken.

Tijdens mijn laatste bezoek gaf ze aan een hernia te hebben, en hierdoor minder goed te kunnen werken.
Ik zie haar ook niet meer ingepland deze week op de site van Yu&Mi - dus ik vrees dat ze echt last heeft van de hernia.
Vanaf 22 januari pas weer zie ik ..

Recent ook de mogelijkheid om Anouk eens te proberen, al langer op m'n "to-do lijstje" staan.
Afgesproken voor 1 uurtje, gelukkig in de mooie grote Hamman kamer.
Anouk is een mooie, iets vollere en vlotte dame. Massage qua opbouw helemaal prima, teasen kan ze wel. 😋
Niet om/naar extra's gevraagd en ze begon er zelf ook niet over gelukkig.
Na omdraaien en op mijn aangeven dat ik van langzaam/sensueel hou pikte ze dat goed op, helaas voerde ze het aftrektempo af en toe toch teveel op waardoor bij mij het intense gevoel weer afneemt.
Niet altijd erg, maar na 50 minuten vond e het tijd om weer te douchen, hoogtepunt maar bewaren voor een vervolg dus. :unsure:

Anouk is een top meid, qua looks, figuur en persoonlijkheid helemaal geweldig. Als je massage van een uur hebt is het logisch dat er een x afgerond moet worden. Hoop haar snel weer te bezoeken en weet nu al dat het gaat knallen.

Lees je recensie nog een keer , maar snap even niet hoe je erbij komt dat ze iets voller is. Wellicht val je op te smal hahaha. Anouk is alles behalve "iets vollere dame" als je dit iets voller vind, dan weet je niet wat het perfecte figuur is. Anouk heeft juist alles in de perfecte verhoudingen.

Lees je recensie nog een keer , maar snap even niet hoe je erbij komt dat ze iets voller is. Wellicht val je op te smal hahaha. Anouk is alles behalve "iets vollere dame" als je dit iets voller vind, dan weet je niet wat het perfecte figuur is. Anouk heeft juist alles in de perfecte verhoudingen.
In mijn optiek iets "voller" dan slank.
Val zelf op slank/skinny, maar is geen must voor een goede date/massage of whatever. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan