Recensie Kimmeke, Heusden vh Hechtel-Eksel 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft ondertussen een gelaatsfoto geplaatst in haar advertentie en ik begrijp dat het een groot contrast is met de rest van haar foto's. Ze sprak me aan maar vrees dat ze ook wel voorbij mijn bovengrens is.
Ik zag ook de foto van haar gezicht, kan iemand die bevestigen of die recent is? En vraag me dan ook af hoe groot het contrast is tussen de foto's waar ze helemaal op staat en de werkelijkheid. Ben geïntrigeerd omdat ze van anaal geniet maar heb zo mijn twijfels. Iemand??

Ik zag ook de foto van haar gezicht, kan iemand die bevestigen of die recent is? En vraag me dan ook af hoe groot het contrast is tussen de foto's waar ze helemaal op staat en de werkelijkheid. Ben geïntrigeerd omdat ze van anaal geniet maar heb zo mijn twijfels. Iemand??
Anaal is gewoon super bij haar , mijn beste anaal ervaring , je mag kan en moet je helemaal leeg pompen in haar kontje

Anaal is gewoon super bij haar , mijn beste anaal ervaring , je mag kan en moet je helemaal leeg pompen in haar kontje
Daar twijfel ik ook niet over, ik vraag me af hoe goed de foto's waar ze helemaal op staat overeen komen met de realiteit.
Jij bent pas geweest zie ik, hoe sterk verschillen de foto's met hoe ze er nu uit ziet?

Bedankt voor de bevestiging, ik ga proberen een afspraak te maken als ik in die richting moet zijn. Ontvangt ze in het H28 in Heusden of ergens anders?
Geef dan gerust wat feedback over haar huidige looks. Zie ook mijn review over Bo: goeie seks gehad wel maar ik apprecieer toch een iets jonger voorkomen ondertussen.

Terug
Bovenaan Onderaan