Kimbaby/Kimberly, F2F, Snapchat, Telegram

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.506
29/12/21
1.686
17
Een dame waar ik al een tijd mee bezig ben na meerdere meldingen.
De dame in kwestie die zich Kimberly noemt, en ergens in noord-Limburg zou zitten.

De dame is een oplichter van meerdere (ik denk zelf vele) jongens en mannen.
Het mooie van deze dame is dat ze ook op Friends 2 Follow zit wat wel erop duid dat ze echt is.

Hoe zit het dan precies?
Kimbaby/Kimberly zit ook veelal op snapchat en telegram.
Echter vinden daar de oplichtingspraktijken plaats, ze stuurt de jongens/mannen een tikkie om bijvoorbeeld premium af te nemen.
Maar dan gebeurt het, ineens verdwijnt haar account na een week a 2 weken.

telkens geeft ze dezelfde smoes aan: ja ik ben gerapporteerd en werd mijn account verwijderd.
Nu komt het mooie.

Als je er iets van zegt dat je hebt betaald en je eventueel een betaalbewijs stuurt zegt ze:
Nee dat was ik niet, ik ben gehackt dus je hebt een oplichter betaald.

Als je dan weer om een tikkie vraagt staat er precies hetzelfde, en hetzelfde rekeningnummer wordt gebruikt.
Als de jongens/mannen (en ik) haar hiermee confronteerde werd er gevraagd of ze het goed kon maken en kreeg je een fikse korting waarbij je alleen nog maar €100 hoeft te betalen ervoor.

Als je weigert en zegt dat je al hebt betaald slaat het gesprek om en krijg je bedreigingen (zowel van een een jongen die ook op F2F zit met zwaar limburgs accent als mannen met een Marokkaans accent).
Daarna blokkeert ze je of wordt het account opgeschort (onder de noemer ik ben gerapporteerd en verwijderd).

Het is mij duidelijk geworden dat deze dame niet van stoppen weet en nu eens hier in de spotlight mag staan.

Ik hoop dat er niemand op dit forum ''zaken'' doet met deze dame of heeft gedaan.
Dat het niet klopt is in elk geval duidelijk.

Een linkje naar haar F2F pagina:

Haar telegramnaam is bij mij bekend evenals haar snapchat namen

Terug
Bovenaan Onderaan