Voormalig lid 21987
Stamgast
Wel voor pzc 50€ cim doet ze nietvoor CIM zeker (als ze dat al doet). Cum on body denk ik niet, maar weet het niet zeker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel voor pzc 50€ cim doet ze nietvoor CIM zeker (als ze dat al doet). Cum on body denk ik niet, maar weet het niet zeker.
Ben toch anders enkele malen flink klaar gekomen tussen haar borsten en spoot toen ook op haar gezicht (mond dicht) geen kwaad woord over gehoord toen alleen een geil lach toen ik klaar was..pzc wel maar op body niet hoor, CIM doet ze volgens mij niet
Dat hoop ik ook. Staat me iets van bij dat ze vorig jaar ook rond deze tijd ineens een tijdje van de site af was. Inderdaad een topper.Ik zie dat ze van de site weg is ik hoop tijdelijk en niet dat ze gestopt is. Is een toppertje, altijd vrolijk en vriendelijk als ik haar langs zag lopen.
Goed te horen dat ze weer terug gaat komen. Ik was al bang dat ze gestopt wasKim is waanzinnig wordt tijd dat ze weer snel terugkomt bij rvp dan wordt het leven weer een stuk aangenamer
Dat is niet wat ie zegt volgens mij.Goed te horen dat ze weer terug gaat komen. Ik was al bang dat ze gestopt was
Vrees het ook. Kwam en kom niet vaak bij RVP, maar Kim was toch wel de dame waar ik het meest mee afgesproken heb. Leuk mens idd.Ik denk dat ze gestopt is was niet meer de jongste. Leuke dpv was dat
Hebben we het hier over dezelfde dame? Ze had toen cup e volgens de site en was 42jr, maar we zijn nu 3 jaar verder en ze heeft een tijdmachine uitgevonden en is nu 38/40 jr en heeft cup g.Hallo RvP bezoekers,
Kim is weer terug maar nu onder de naam "Roxy"
Grt, Dredger
Goeie. Dan is ze iig wel van cup e naar cup g gegaan. Wat alleen maar fijn isBeste Cumshotgun,
Er wordt niet gesproken als je goed leest over 38/ 40 jaar maar over maatje 38/ 40, en dit klopt echt wel !
Zou zeggen bel ff met RvP/ Marsha, Roxy werkt al HEEL lang bij RvP met recent dus een korte tussen pauze, voorheen als Kim en ze is dus weer terug
Zou zeggen weer lekker genieten, Grt, Dredger.