Als vaste Den Haag-wandelaar een tijdje terug voor het eerst naar de Ruysdaelkade gegaan, speciaal voor Kim.
Gekozen voor het instaptarief/korte afspraak. Doe ik altijd bij eerste afspraken en dat leek haar ook een goed idee.
Heerlijk gepijpt, vervolgens standje doggy gedaan en lekker klaargekomen, meer was er ook niet nodig haha.
Na de sessie nog even lekker nagepraat, waaronder over het forum ook. Wat er gezegd is blijft tussen ons, maar we zaten op een lijn zal ik maar zeggen.
Over haar mooie curvy figuur is voldoende gezegd, herhaling niet nodig. Alhoewel ik moet zeggen dat het niet alleen haar billen zijn, maar ook haar heupen en mooie volle vrouwelijke benen. Wat ik alleen wel opvallend vond is dat niemand iets in de reviews iets over haar erg knappe koppie had gezegd! Was daarom positief verbaasd en heb het haar ook verteld.
Wat ik verder erg positief vond:
- plaatsen van een story net voordat ze die dag gaat werken zodat haar klanten op de hoogte zijn, heb contact gehad met tig dames inmiddels en niet 1 die hieraan heeft gedacht (slimme meid dus);
- zowel voor als na iedere afspraak doucht ze, ik heb dit niet 1 keer meegemaakt bij een raamdame, wat dit betreft zal ze er 1 uit duizenden zijn, zegt ook genoeg over haar mentaliteit op de positieve manier.
Enig minpunt voor mij was de temperatuur op de kamer, het voelde erg, erg warm aan. Ze klaagde hier zelf ook over, zei dat de volgende keer de airco aan gaat en gaf me een glas water voor de hydradatie. Kim gaat mij zeker vaker terug zien en komt op mijn lijstje van vaste dames!