jumpstreet
Meubelstuk
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nat-en-geil-duo-zoekt-jou-_7563159
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Voor het eerst een trio gehad afgelopen donderdag.
Ik zag deze advertentie voorbij komen en dacht stuur eens een bericht en kon vrij vlot bij de dames terecht!
2 prachtige verschijningen, hadden iets meer tatoeages dan op de foto's, is niet helemaal mijn ding maar dat is een kwestie van smaak.
Maar qua daden, echt een dikke aanrader!!
Mooie ontvangst ruimte, en de dames zijn zeker in voor een babbeltje.
Eerst daar beneden even opgefrist, waarna ik op het bed kon plaats nemen en de dames eerst elkaar intens begonnen te zoenen.
Waarna ze vrij snel over gingen om mijn jonge heer hard te maken en beide eraan te sabbelen, och wat kunnen zij beide lekker zuigen en weten er goed mee om te gaan!
Erna ging het rubbertje eromheen waarna ik Natasja eerst lekker doggy heb genomen terwijl zij Kim likte.
Daarna wisselde de dames elkaar om, maar oef wat was dat lekker.
Na lekker te hebben gestoeid met de dames heerlijk klaargekomen.
Een hoge herhalingsfactor voor mij, en zeker een aanrader voor andere.
De dames hebben naast oog voor elkaar ook echt oog voor jou, en doen niet zoveel gedwongen. Je merkt dat zij er ook van genieten.
Ik zag deze advertentie voorbij komen en dacht stuur eens een bericht en kon vrij vlot bij de dames terecht!
2 prachtige verschijningen, hadden iets meer tatoeages dan op de foto's, is niet helemaal mijn ding maar dat is een kwestie van smaak.
Maar qua daden, echt een dikke aanrader!!
Mooie ontvangst ruimte, en de dames zijn zeker in voor een babbeltje.
Eerst daar beneden even opgefrist, waarna ik op het bed kon plaats nemen en de dames eerst elkaar intens begonnen te zoenen.
Waarna ze vrij snel over gingen om mijn jonge heer hard te maken en beide eraan te sabbelen, och wat kunnen zij beide lekker zuigen en weten er goed mee om te gaan!
Erna ging het rubbertje eromheen waarna ik Natasja eerst lekker doggy heb genomen terwijl zij Kim likte.
Daarna wisselde de dames elkaar om, maar oef wat was dat lekker.
Na lekker te hebben gestoeid met de dames heerlijk klaargekomen.
Een hoge herhalingsfactor voor mij, en zeker een aanrader voor andere.
De dames hebben naast oog voor elkaar ook echt oog voor jou, en doen niet zoveel gedwongen. Je merkt dat zij er ook van genieten.