Is iemand al bij Kim geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBlijkbaar niet, zier er wel erg leuk / interessant uit.Is iemand al bij Kim geweest?
Inderdaad lastig een afspraak te maken. Had om 10:00 uur met haar afgesproken en zij zou mij het exacte adres doorgeven als ik er bijna was. Diverse appjes gezonden en gebeld maar geen reactie. De avond ervoor wel leuk met haar appjes uitgewisseld. Het viel mij op dat ze eigenlijk haar berichten alleen 's avonds leest dus als je vroeg met haar hebt afgesproken dan is de kans dus erg groot dat ze nog "slaapt" heb ik ondervonden.......Erg lastig een afspraak te maken, ze slaapt lang uit, als het eenmaal lukt heb je een matige date met een pop die liever lui dan moe is en een massage geeft zonder massage olie want dat had ze niet staan. Voor het uiterlijk hoef je het ook niet te doen.
Ben jij hier dan geweest?Blijf weg als het adres een beneden woning is met een invalidenwagen in de portiek.
Dame kan niet masseren en de rest stelt ook niks voor.
Nee ik zuig het uit mijn duim....Tuurlijk ben ik er geweest anders schrijf ik toch niet zomaar iets?
Zou driemaal scheepsrecht zijn? Had vanmorgen om 10:00 uur nieuwe afspraak gepland. Afgesproken dat ik woensdagavond even zou appen. Daar kwam pas donderdagmorgen een antwoord op. Ze was de gehele nacht wakker geweest omdat haar kind ziek was. Daaruit moest ik dus concluderen dat de afspraak weer niet doorging...... Nog gevraagd om een bevestiging daarvan maar tot op heden geen reactie. Heb ik nu gewoon pech aldoor?Inderdaad lastig een afspraak te maken. Had om 10:00 uur met haar afgesproken en zij zou mij het exacte adres doorgeven als ik er bijna was. Diverse appjes gezonden en gebeld maar geen reactie. De avond ervoor wel leuk met haar appjes uitgewisseld. Het viel mij op dat ze eigenlijk haar berichten alleen 's avonds leest dus als je vroeg met haar hebt afgesproken dan is de kans dus erg groot dat ze nog "slaapt" heb ik ondervonden.......