Iemand ervaring met Kim uit Heist-Op-Den-Berg: https://www.redlights.be/prive-ontv...-u-tot-in-de-puntjes-te-heist-op-de-berg.html ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOoit een afspraak mee gemaakt. Moest haar bellen als ik voor de deur op de parking stond maar ik kreeg geen gehoor. Heb haar dien dag nog een paar keren gebeld maar ze gaf niet thuis.Iemand ervaring met Kim uit Heist-Op-Den-Berg: https://www.redlights.be/prive-ontv...-u-tot-in-de-puntjes-te-heist-op-de-berg.html ?
Ik heb een tijdje geleden net hetzelfde meegemaakt…Ooit een afspraak mee gemaakt. Moest haar bellen als ik voor de deur op de parking stond maar ik kreeg geen gehoor. Heb haar dien dag nog een paar keren gebeld maar ze gaf niet thuis.
yes, een oudere dame ik denk een eind in de 50, begin 60. Beetje een zotte doos, maar wel een sympathieke madamme die haar job zeer gedreven en graag doet. Haar lichaam maar vooral in haar gezicht merk je de sporen van de ouderdom, maar dat is ergens logisch. Ze is wel nog slank met B-cup siliconen borstjes.Iemand ervaring met Kim uit Heist-Op-Den-Berg: https://www.redlights.be/prive-ontv...-u-tot-in-de-puntjes-te-heist-op-de-berg.html ?
Hum, liever zacht en sensueel…Toen wel, maar was voor Corona... en is ook niet haar specialiteit... was meer haar tong uitsteken en draaien.
Ze ziet er soms mager uit, mss daarom dat men zo iets denkt of zegt?Op Hookers was er sprake dat dit een omgebouwde vent zou zijn...
Ben het niet gaan checken maar haar lichaamsbouw ziet er in elk geval nogal vreemd uit...
ThanksRecent niet, voor Corona. Wat ik me nog herinner was dat zij een vriendelijk oudere dame was (toch de looks van 60) met een grote clitoris. Zeer uitgebreid dienstenpakket voor lage all in prijs maar vond het toch niet super. Eenmalig bezoek. Ontving toen in Itegem/wiekevorst
Na lang twijfelen Kim recent bezocht, maar wat een teleurstelling!!Recent niet, voor Corona. Wat ik me nog herinner was dat zij een vriendelijk oudere dame was (toch de looks van 60) met een grote clitoris. Zeer uitgebreid dienstenpakket voor lage all in prijs maar vond het toch niet super. Eenmalig bezoek. Ontving toen in Itegem/wiekevorst
Bedankt voor de heads up. Is niet meer de Kim zoals ik ze 5 jaar geleden bezocht dus. Toen volledig volgens de advertentie.Na lang twijfelen Kim recent bezocht, maar wat een teleurstelling!!
Bij het binnenkomen al vastgesteld dat ze dronken was , constant taterend over wat haar allemaal overkomen was, tussendoor maar zuipen, enzovoort… Van het hele pakket dat zij publiceert op Redlights, was niets mogelijk. Alleen het pijpen was van een behoorlijk niveau. Oh ja, ze is nu gewoon heel dik… Bon, € 140 over de balk gegooid. Wegblijven is de boodschap!
Alles gaat voorbij... :-(Bedankt voor de heads up. Is niet meer de Kim zoals ik ze 5 jaar geleden bezocht dus. Toen volledig volgens de advertentie.