- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag bij Kim voor de eerste geweest. Heerlijk vrolijkeThaise dame uit Bangkok. Afgesproken 50€ en niet specifiek handelingen.
Na een zeer uitgebreide wasbeurt. En ondetussen tongzoenend naar het bed. Na een uitgebreide tongsessie zakte langzaam naar mijn hard geworden vriend. Met lang halen pijpte ze mij heerlijk. Heerlijk relaxed kroop ze naar boven en tongzoende we weer volop. Ze pakte een condoom en wat gel en ging mij met veel gevoel berijden. Ik lag heerlijk te genieten en wisselde van positie. Het was warm en uiteindelijk met een heerlijk handjob, tongzoenend en met mijn vingers in haar natte kutje klaar gekomen. Hier kom ik zeker nog een keer. Ze heeft telefoonnummer met mij gedeeld.
Na een zeer uitgebreide wasbeurt. En ondetussen tongzoenend naar het bed. Na een uitgebreide tongsessie zakte langzaam naar mijn hard geworden vriend. Met lang halen pijpte ze mij heerlijk. Heerlijk relaxed kroop ze naar boven en tongzoende we weer volop. Ze pakte een condoom en wat gel en ging mij met veel gevoel berijden. Ik lag heerlijk te genieten en wisselde van positie. Het was warm en uiteindelijk met een heerlijk handjob, tongzoenend en met mijn vingers in haar natte kutje klaar gekomen. Hier kom ik zeker nog een keer. Ze heeft telefoonnummer met mij gedeeld.