massageguy32
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/kiki-8003/
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Deze zie ik al een tijd voorbijkomen. De nood was hoog en de laatste tijd is er niet veel soeps in heel oost-vlaanderen. Omdat dus hier geen recensie over te vinden is en ze intussen geverifieerd is op redlights dacht ik, toch eens gaan kijken.
Ze was direct beschikbaar via sms. Stuurde een foto door op mijn vraag en stuurde haar prijslijst. Ik vroeg of ze de Engelse taal machtig was maar kreeg geen antwoord. Ik boekte een uur via sms.
Toen ik aankwam en haar zag heb ik direct die keuze veranderd naar 15 min.
Ze lijkt helemaal niet op haar foto's. Ze is minstens 10 jaar ouder en 10 tot 15kg zwaarder. Ze spreekt geen woord Engels of frans met uitzondering van "thank you" en "solly".
Ik bleef toch omdat veel van deze Aziatische vrouwen weten dat ze vals spelen maar net daarom extra hun best doen bij de daad. Ze kuste niet en begon direct te zuigen. Maar gezien mijn mentale staat het niet meer toeliet kwam er niks meer van de verdere date.
60 euro verkwist wederom.
Misschien moeten we eens een crowdfunding doen voor de mannen die recensies plaatsen en er meer bedrogen uitkomen dan bevredigd? Tenslotte hebben alle andere leden hier baat bij
Ze was direct beschikbaar via sms. Stuurde een foto door op mijn vraag en stuurde haar prijslijst. Ik vroeg of ze de Engelse taal machtig was maar kreeg geen antwoord. Ik boekte een uur via sms.
Toen ik aankwam en haar zag heb ik direct die keuze veranderd naar 15 min.
Ze lijkt helemaal niet op haar foto's. Ze is minstens 10 jaar ouder en 10 tot 15kg zwaarder. Ze spreekt geen woord Engels of frans met uitzondering van "thank you" en "solly".
Ik bleef toch omdat veel van deze Aziatische vrouwen weten dat ze vals spelen maar net daarom extra hun best doen bij de daad. Ze kuste niet en begon direct te zuigen. Maar gezien mijn mentale staat het niet meer toeliet kwam er niks meer van de verdere date.
60 euro verkwist wederom.
Misschien moeten we eens een crowdfunding doen voor de mannen die recensies plaatsen en er meer bedrogen uitkomen dan bevredigd? Tenslotte hebben alle andere leden hier baat bij